TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2025-07-31 - Jakie nowości na lato 2026?
Choć lato 2025 trwa w najlepsze, Rainbow już teraz spogląda w przyszłość i odsłania plany na kolejny sezon. Nowe połączenia, dodatkowe dni operacji, zupełnie nowe kierunki oraz szereg promocji zwłaszcza dla rodzin z dziećmi.
reklama
W ofercie na lato 2026 pojawią się zarówno klasyczne hity, jak i mniej oczywiste propozycje. W ofercie pojawia się greckie Volos, położone u stóp mitycznego masywu Pelionu. Pierwszy wylot zaplanowany jest już na 3 czerwca 2026 r. z Katowic. Nowością jest również hiszpańska Minorka z niesamowitą przyrodą do której będzie można polecieć z aż czterech lotnisk: Warszawy, Katowic, Poznania i Wrocławia. Na uwagę zasługuje także rumuńska Konstanca, będąca nadmorską alternatywą dla bardziej zatłoczonych kurortów i do której będzie można wyruszyć z Katowic w połowie czerwca. Jak podkreśla Piotr Burwicz, wiceprezes zarządu Rainbow, rozszerzenie siatki połączeń to efekt obserwacji rynku i realnych potrzeb podróżnych: Zależy nam, by wakacje z Rainbow były dostępne, komfortowe i maksymalnie dopasowane do stylu życia naszych klientów. Analizujemy zmieniające się potrzeby gości i wsłuchujemy się w dane rynkowe, dlatego oprócz nowych destynacji uruchamiamy także operacje z kolejnych regionalnych lotnisk oraz zwiększamy częstotliwość lotów na kierunkach cieszących się największym zainteresowaniem. To działania, które nie tylko zwiększają konkurencyjność oferty Rainbow, ale również realnie wpływają na komfort podróżnych i dostępność wakacji w szczycie sezonu.
Rainbow od lat stawia na kompleksową ofertę dla rodzin, która rokrocznie jest poszerzana o nowe propozycje. To, co wyróżnia nas na tle konkurencji, to wyjątkowo bogate portfolio imprez pobytowych dedykowanych rodzinom, obejmujące niemal cały region basenu Morza Śródziemnego. Poza popularnymi kierunkami, takimi jak Turcja czy Grecja, oferujemy również rodzinne wakacje w Maroku, Tunezji oraz Egipcie. W naszej ofercie znajduje się ponad 800 hoteli rodzinnych oraz ponad 120 obiektów z aquaparkami, które gwarantują świetną zabawę i komfortowy wypoczynek dla dzieci i dorosłych. Dodatkowo posiadamy szeroką bazę Figloklubów - klubów animacyjnych z polskojęzycznymi animatorami, którzy zapewniają atrakcyjny program zajęć dostosowany do różnych grup wiekowych, od najmłodszych po nastolatków. Dzięki temu każda rodzina znajdzie u nas coś dla siebie - niezależnie od preferencji, wieku dzieci czy budżetu. Naszym celem jest tworzenie wakacyjnych wspomnień, do których chce się wracać komentuje Piotr Burwicz, wiceprezes zarządu Rainbow.
Dużą wagę przywiązano nie tylko do atrakcyjności oferty, ale również do jej elastyczności - zarówno w doborze kierunku, jak i terminu wylotu. To, co z pewnością spodoba się podróżnym, to fakt, że mogą liczyć na jeszcze więcej połączeń na znane i lubiane kierunki z największych polskich miast - Gdańska, Krakowa, Poznania, Wrocławia oraz Warszawy (lotnisko Modlin). Dzięki temu łatwiej będzie dotrzeć do popularnych wakacyjnych miejsc, takich jak Portugalia (Faro), Maroko (Wadżda), Grecja (Kreta, Ateny) czy Hiszpania (Malaga). Wszystkie połączenia będą realizowane w stałym, cotygodniowym rytmie, co pozwoli na wygodne dopasowanie daty wyjazdu do własnych planów.
Oferta Rainbow została również poszerzona o dodatkowe dni operacji na wielu znanych i popularnych trasach. Większa częstotliwość lotów dotyczy m.in. kierunków takich jak Bułgaria, Grecja kontynentalna, Turcja czy Rodos. Dla klientów oznacza to większy komfort, elastyczność oraz łatwiejszy dostęp do ulubionych kierunków w szczycie sezonu. Przedsprzedaż nowej oferty ruszy z początkiem sierpnia 2025 roku. Klienci, którzy zarezerwują wakacje wcześniej, mogą liczyć na naprawdę wyjątkowe korzyści - zwłaszcza w pierwszym etapie promocji.
Planując wakacje z wyprzedzeniem, zyskuje się nie tylko szerszy wybór hoteli i dogodnych terminów, lecz także dostęp do szeregu atrakcyjnych benefitów finansowych i organizacyjnych. Dokonanie rezerwacji w przedsprzedaży opłaca się. I to dosłownie. Dzięki "Zabezpieczeniu Najniższej Ceny" osoby, które dokonają rezerwacji do 8 października, mogą otrzymać zwrot różnicy w przypadku spadku ceny tej samej oferty - nawet do 30 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej.
Lato 2026 zapowiada się bardzo rodzinnie. W nowej ofercie przygotowano specjalne udogodnienia z myślą o rodzinach - w tym wycieczkę fakultatywną w prezencie dla rezerwujących wakacje z dziećmi. A co w sytuacji jeśli plany ulegną zmianie i np. maluch zachoruje? W tym przypadku na uwagę zasługuje rozszerzona opcja ubezpieczenia kosztów rezygnacji MAX, która zapewnia ochronę w przypadku konieczności anulowania.
W ramach oferty dostępne są m.in.:
- Możliwość bezpłatnego odwołania rezerwacji bez podania przyczyny - aż do 30 dni przed wylotem, z gwarantowanym zwrotem wpłaconej kwoty w formie bonu,
- Rabaty do 1000 zł dla dzieci i do 1200 zł na pokój - atrakcyjne warunki cenowe dla rodzin,
- Pewność niezmiennej ceny - ochrona przed podwyżkami wynikającymi np. ze wzrostu cen paliwa czy wahań kursów walut,
- Parking przy lotnisku bez dodatkowych opłat - dodatkowa wygoda przy rozpoczęciu podróży,
- Tylko 10% wartości imprezy turystycznej płatne przy rezerwacji.
»»»» Starsze informacje 2025-07-28 ««««
Wakacje to dla Polaków nie tylko czas odpoczynku, ale i okazja do odkrywania nowych miejsc, kultur oraz smaków. Rainbow, jeden z liderów branży turystycznej, podsumowuje trendy dotyczące popularności kierunków wakacyjnych wśród Polaków na przestrzeni ostatnich lat oraz prognozy na lato 2025.
Turcja i Grecja - niekwestionowane królowe letnich wyjazdów Polaków. Od lat oba kraje niezmiennie znajdują się w czołówce ulubionych kierunków wakacyjnych Polaków. Dynamiczny rozwój nowoczesnej infrastruktury hotelowej, atrakcyjne ceny oraz szeroka oferta wypoczynku sprawiają, że Turcja przyciąga coraz większe rzesze turystów i zyskuje miano lidera wśród zagranicznych destynacji. Grecja, choć wciąż niezwykle popularna, przyciągająca pięknymi plażami, bogactwem kultury i doskonałą pogodą, zaczyna ustępować miejsca rosnącej potędze tureckiego wybrzeża. Choć Turcja i Grecja pozostają niekwestionowanymi liderami wśród wakacyjnych wyborów Polaków, rośnie zainteresowanie także innymi kierunkami, które mogą wpłynąć na zestawienie w przyszłych sezonach.
Tunezja to prawdziwy fenomen ostatnich lat, plasujący się wśród kierunków o najszybszej dynamice. Rozwój nowoczesnej infrastruktury hotelowej, atrakcyjne ceny oraz bogata oferta wypoczynkowa sprawiają, że coraz więcej podróżnych wybiera tej kraj na miejsce swojego wypoczynku. Tunezja przyciąga przede wszystkim turystów szukających egzotyki, pięknych plaż i bogatej kultury północnej Afryki. Wierzymy, że nowe połączenie czarterowe, jakie uruchomiliśmy w tym sezonie z lotniska w Katowicach do malowniczej Tabarki sprawi, że jeszcze więcej turystów z Polski odkryje uroki tej części świata komentuje Aleksandra Piwko-Susik, Członkini Zarządu Rainbow.
Hiszpania i Albania - stabilność pogody wpływa na stałe zainteresowanie podróżnych. Hiszpania na przestrzeni kilku sezonów utrzymuje stabilne trzecie miejsce w zestawieniu touroperatora. Nic dziwnego. To kraj o bogatej historii, wyśmienitej kuchni i przepięknych plażach, które rokrocznie przyciągają wielu Polaków. Albania, która w ostatnich latach zyskała na popularności dzięki atrakcyjnym cenom i mniej zatłoczonym plażom, wciąż pozostaje w czołówce najchętniej wybieranych kierunków.
Maroko i Czarnogóra to dwa kierunki, które w ostatnich latach zyskują na znaczeniu wśród polskich turystów. Te dwa kraje to idealne propozycje dla tych, którzy pragną uciec od utartych schematów i doświadczyć czegoś zupełnie nowego - mówi Aleksandra Piwko-Susik, Członkini Zarządu Rainbow. Maroko zachwyca bogactwem kulturowym, egzotyczną kuchnią oraz niezwykłymi krajobrazami, od piaszczystych plaż po pustynne wydmy Sahary. Czarnogóra natomiast kusi dziewiczą przyrodą, malowniczymi zatokami oraz kameralną atmosferą, którą doceniają szczególnie osoby szukające ciszy i spokoju.
Stabilne zainteresowanie utrzymują Egipt i Bułgaria, które wciąż kuszą turystów bogatą ofertą wypoczynku w atrakcyjnych cenach.
Analiza danych z ostatnich czterech lat pokazuje, że Polacy chętnie wybierają sprawdzone kierunki, ale równocześnie coraz częściej decydują się na mniej oczywiste miejsca, poszukując unikalnych doświadczeń i autentycznych przeżyć. Wakacje dla naszych klientów coraz częściej pełnią nie tylko funkcję odpoczynku, ale również są okazją do osobistego rozwoju i poszerzania horyzontów. Choć kierunki egzotyczne wciąż dominują w planach urlopowych Polaków, obserwujemy rosnące zainteresowanie tzw. coolcation czyli wyjazdami do chłodniejszych, mniej zatłoczonych miejsc, które oferują alternatywę dla upalnych kurortów. Destynacje takie jak Szwecja, Finlandia czy rejsy łączące Danię z Grenlandią stają się coraz atrakcyjniejsze dla osób poszukujących unikalnych doświadczeń, bliskości natury oraz aktywnego wypoczynku w niecodziennych warunkach. Oczywiście, zmiana preferencji na skalę masową w krótkim czasie jest mało prawdopodobna, jednak analiza trendów i wpływ mediów społecznościowych pokazują, że niektóre kierunki zyskują na popularności niezwykle dynamicznie zauważa Aleksandra Piwko-Susik, Członkini Zarządu Rainbow.
Starsze informacje 2025-07-22
W sezonie Lato 2025 u Rainbow nowością w ofercie touroperatora są własne, prywatne parkingi przy lotniskach w Warszawie i Katowicach. To propozycja dla tych, którzy cenią sobie wygodę, bezpieczeństwo i spokojny start wakacji - bez szukania miejsca, stresu związanego z bagażami czy niepewności co do dalszego transportu.
Każdego roku razem z nami z lotnisk w Warszawie i Katowic wylatuje tysiące klientów, dla których komfort i bezpieczeństwo podróży są priorytetem. Uruchomienie dedykowanych parkingów to naturalny krok w rozwoju naszych usług, pozwalający zaoferować kompleksowe wsparcie na każdym etapie podróży, od momentu wyjazdu z domu aż do powrotu z wakacji. Inwestując w wygodę i spokój naszych klientów, umacniamy naszą pozycję lidera na rynku turystycznym, dla którego liczy się każdy etap podróży. W najbliższych miesiącach planujemy rozszerzyć ofertę parkingową o kolejne lokalizacje, by jeszcze większa liczba podróżnych mogła korzystać z tego wygodnego rozwiązania mówi Piotr Burwicz, wiceprezes Zarządu Rainbow.
Na co klient może liczyć po dotarciu na parking? Na miejscu czeka dedykowana obsługa, która pomaga z bagażem, oraz wygodna strefa oczekiwania z komfortowym zapleczem. Każdy klient, który korzysta z usługi, ma pewność, że zostanie przewieziony prosto pod terminal. A wszystko to w atmosferze relaksu - z drobnym upominkiem w zestawie i świadomością, że samochód stoi bezpiecznie na chronionym i ubezpieczonym terenie.
Rezerwacja usługi możliwa jest już na etapie zakupu wyjazdu w zarówno w salonie, jak i na stronie r.pl, dla tras z wylotami z Warszawy i Katowic. Miejsca parkingowe często dostępne są w promocyjnych cenach, a ich ceny zaczynają się już od 1 zł. Po zakończeniu rezerwacji klient otrzymuje kod do serwisu parkingrainbow.pl, gdzie finalizuje usługę i pobiera bilet parkingowy, który należy okazać obsłudze parkingu po przyjeździe.
Starsze informacje 2025-07-17
Rainbow, jeden z największych touroperatorów w Polsce, wprowadza nową promocję dla wszystkich miłośników spontanicznych wyjazdów i polowania na okazje. Do znanych już akcji Happy Hours i Super Środa dołącza teraz Nocne Buszowanie - wyjątkowa okazja na zakup wakacyjnych wyjazdów w mocno obniżonych cenach.
Nowa promocja będzie dostępna codziennie w godzinach od 21:00 do 06:00 rano. Obejmuje wybrane oferty na Lato 2025, z najbliższymi terminami wylotów. Jak podaje organizator ze względu na ograniczoną liczbę miejsc i bardzo atrakcyjne ceny, warto być czujnym i gotowym do działania - nawet późnym wieczorem lub w środku nocy.

Promocja "Nocne Buszowanie" dołącza do sprawdzonych już przez klientów akcji promocyjnych takich jak "Happy Hours" (codziennie w dni robocze w godz. 13:00-15:00) i "Super Środa", dostępna - jak sama nazwa wskazuje - w środy, czasem jeszcze z przedłużeniem do czwartku.
Starsze informacje 2025-06-13
Globalny rynek podróży luksusowych w 2024 roku został wyceniony na 2509,71 miliarda dolarów amerykańskich. Prognozy przewidują jego dalszy wzrost - do 2716,76 miliarda USD w 2025 roku i aż 4827,68 miliarda USD w 2032 roku1. Choć sektor ten nadal zdominowany jest przez turystów z Ameryki Północnej, rosnące zainteresowanie luksusową turystyką widoczne jest również w Europie, w tym w Polsce. Odpowiedzią na ten trend jest m.in. Rainbow Elite - segment luksusowych ofert "szytych na miarę".
Polacy coraz częściej decydują się na ekskluzywne destynacje, oczekując najwyższej jakości obsługi i wyjątkowych doświadczeń. Najnowsze dane dotyczące Malediwów potwierdzają tę tendencję - Polacy znajdują się w czołówce turystów odwiedzających ten prestiżowy archipelag, słynący z luksusowych ofert. To wyraźny sygnał rosnącego nad Wisłą zainteresowania wysokobudżetowymi podróżami.
W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby, Rainbow stworzył segment Rainbow Elite. Jest to oferta skierowana do najbardziej wymagających podróżnych, którzy oczekują wysokiego standardu, indywidualnego podejścia i niezrównanych wrażeń. Klienci mogą liczyć na unikalne podróże, dopasowane do ich oczekiwań, z pełną personalizacją usług.
Wprowadzając do sprzedaży ofertę "Elite", od początku mieliśmy wizję kierunku, w jakim chcemy rozwijać ten koncept. Naturalnym krokiem stało się poszerzenie asortymentu o organizację podróży na indywidualne zamówienie, dedykowanych Klientom poszukującym wyjątkowych doświadczeń i gotowym zainwestować w najwyższy standard usług. Sygnalizowane przez rynek oraz naszą sieć sprzedaży rosnące zapotrzebowanie potwierdziło potencjał tej koncepcji. Coraz więcej osób oczekuje dostępu do nieoczywistych miejsc, z dala od masowej turystyki, jednocześnie wymagając najwyższej jakości obsługi. W takiej sytuacji kluczowe znaczenie ma współpraca z doświadczonym i zaufanym partnerem. Dynamiczny wzrost zainteresowania ofertą pokazuje, że nasza strategia rozwoju w segmencie luksusowych podróży była trafnym wyborem mówi Maciej Szczechura, Prezes Zarządu Rainbow.
"Podróże Elite", to nie tylko możliwość zorganizowania wypoczynku w wyjątkowych, ekskluzywnych hotelach w zasadzie w niemal każdym miejscu na świecie, ale przede wszystkim filozofia organizowania od A do Z całego programu podróży - do dowolnego miejsca z najbardziej wymyślnymi atrakcjami. Mogą to być np. biznesowe wyjazdy golfowe, safari w Botswanie, obcowanie z dziką przyrodą Rwandy, czy zupełnie nietypowe podróże do wybrzeża Antarktydy, gdzie klienci faktycznie wychodzą na ląd Bieguna Południowego. Programy podróży na zamówienie komponowane są z dbałością o każdy szczegół - zawierają indywidualne transfery, opiekę przez cały czas trwania imprezy, zakwaterowanie w unikalnych hotelach i wszystkie dodatkowe życzenia Klienta. Nad realizacją na każdym etapie czuwa doświadczony zespół ekspertów.
Rainbow Elite otwiera drzwi do najbardziej egzotycznych zakątków świata: od safari 4x4 w dowolnym zakątku Afryki, przez luksusowe podróże pociągam, po wyprawy za oba koła podbiegunowe. W ofercie podróży Rainbow Elite znajdują się także m.in. wyprawy do Bhutanu i Nepalu - miejsc, które kuszą swoją niedostępnością i mistycyzmem, a także safari z lotami balonem nad Serengeti czy luksusowe wille z prywatnymi basenami na Malediwach. Jak podkreślają przedstawiciele Rainbow, oferta wpisuje się w zyskujący na popularności trend "quiet luxury" - luksusu pozbawionego ostentacji, skupionego na najwyższej jakości usług i harmonii z otoczeniem.
Quiet luxury to trend skupiający się na jakości, kunszcie i dyskrecji. Jest to podejście do mody i stylu życia, które kładzie nacisk na ponadczasową elegancję i subtelność, odwracając się od krzykliwych logotypów i ostentacyjnego bogactwa. To podróże, które nie krzyczą przepychem, lecz urzekają dyskretną elegancją - od butikowych hoteli w ukrytych w dziewiczych zakątkach Sri Lanki, po prywatne wille z panoramicznymi widokami na Seszelach. Quiet luxury to przede wszystkim celebracja autentycznych doświadczeń takich jak spotkania z ekspertami w swoich dziedzinach, lokalnymi przewodnikami, biologami morskimi i możliwość obserwowania dzikich zwierząt w ich naturalnym środowisku w kameralnym, aczkolwiek ekskluzywnym wydaniu komentuje Maria Wyszomirska, Product Manager w Rainbow
Dla najbardziej wymagających klientów wyznających zasadę "quiet luxury" to również podróże, które redefiniują pojęcie komfortu - jak rejsy ekspedycyjne na Grenlandię i Svalbard, luksusowe glampingi na pustyni w Omanie, pobyty w imponujących pałacach maharadżów w Indiach czy wypoczynek w minimalistycznych, ekologicznych resortach, które łączą nowoczesny design z nieskazitelną naturą. To powrót do subtelności i elegancji, które wyrażają się w jakości, a nie ostentacji. Podróże te są odpowiedzią na rosnące zainteresowanie luksusem świadomym, zrównoważonym i harmonijnym z otaczającym światem.
Sprzedaż oferty Rainbow Elite będzie prowadzona przez stronę organizatora, jak i wszystkie biura agencyjne.
Starsze informacje 2025-06-03
Współczesne wyjazdy służbowe coraz częściej wykraczają poza klasyczne spotkania przy stole konferencyjnym. Firmy coraz chętniej organizują wydarzenia zagraniczne, łącząc cele strategiczne z elementami integracji i motywacji w inspirujących lokalizacjach. Popularność zyskuje model workation, który staje się standardem nie tylko wśród freelancerów, ale i całych zespołów projektowych.
Choć model pracy hybrydowej zyskuje na popularności - jak wynika z badania ASM Research, rocketjobs.pl i justjoin.it z kwietnia 2024 r., preferuje go już ponad połowa (51,2%) pracowników biurowych - to wciąż relatywnie niewielu wykorzystuje elastyczność pracy zdalnej poza miejscem zamieszkania. Niestety, jedynie 24% zatrudnionych miało okazję pracować zdalnie podczas podróży, a aż 76% nigdy nie realizowało obowiązków zawodowych w trakcie wyjazdu. Co jednak istotne, 37% respondentów wyraża chęć łączenia pracy z podróżowaniem w przyszłości. To pokazuje rosnący potencjał formuły workation - odpowiadającej na potrzeby pracowników ceniących mobilność, a jednocześnie otwierającej firmom nowe możliwości motywowania i integrowania zespołów w nowoczesny sposób.
W świecie dynamicznie zmieniających się modeli pracy, coraz więcej firm dostrzega wartość niekonwencjonalnych form integracji i budowania zaangażowania zespołów. Tradycyjne wyjazdy służbowe ustępują miejsca nowoczesnym rozwiązaniom, w których równie istotne, jak strategia i planowanie, stają się relacje międzyludzkie, inspiracja oraz przestrzeń do kreatywnego myślenia. W odpowiedzi na te zmiany, firma Rainbow aktywnie rozwija segment wyjazdów biznesowych i workation dla firm.
Workation jeszcze kilka lat temu kojarzone było głównie z freelancerami i startupami, a także firmami technologicznymi działającymi w indywidualnym wymiarze. Dziś jednak ten model pracy przestaje być ekskluzywny dla wybranych sektorów. Coraz więcej firm z różnych branż, niezależnie od wielkości czy profilu działalności, dostrzega w tej formule efektywne narzędzie wspierające produktywność oraz dobrostan pracowników. Trend ten wpisuje się w globalną transformację modelu pracy hybrydowej, łącząc elastyczność z koncentracją na kapitale ludzkim. Workation umożliwia nie tylko realizację celów zawodowych w inspirującym otoczeniu, ale także wzmacnia zaangażowanie, integruje zespoły i redukuje wypalenie zawodowe - co wprost przekłada się na długofalową efektywność organizacji komentuje Maria Laskowska, specjalistka ds. HR w Rainbow.
Korzyści wskazane przez Marię Laskowską przekładają się na rosnące zainteresowanie ofertami skierowanymi do firm. W takich warunkach możliwe jest nie tylko oderwanie się od codziennej rutyny, ale także stworzenie unikalnej przestrzeni do pracy zespołowej i budowania relacji na zupełnie innym poziomie.
Obserwujemy ogromne zainteresowanie wyjazdami łączącymi warsztaty strategiczne z przygodą i eksploracją. Pracownicy wracają z takich wyjazdów nie tylko zrealizowani zawodowo, ale również z nową energią i poczuciem wspólnoty mówi Aleksandra Kosałka, Head of Groups & Incentives Department w Rainbow.
Choć dla wielu firm workation może wydawać się kosztownym benefitem, eksperci HR i menedżerowie podkreślają, że to raczej inwestycja w kulturę organizacyjną, która realnie wpływa na rotację pracowników i przyciąganie nowych talentów. Według raportu firmy Gartner z 2023 roku, aż 70% pracowników deklaruje większe zaangażowanie i lojalność wobec pracodawcy oferującego elastyczne formy pracy. Co więcej, wiele organizacji zauważa wzrost efektywności po powrocie z takich wyjazdów - zespoły lepiej się komunikują, a pracownicy częściej podejmują inicjatywę.
Firmowe wyjazdy integracyjne nie muszą oznaczać dalekich podróży, by dostarczać wyjątkowych doświadczeń. W ramach ponad 1900 projektów zrealizowanych w 78 krajach od Teneryfy, przez Grecję, po dynamiczne tourne po trzech emiratach, aż po jubileuszowe ekspedycje do Australii i Nowej Zelandii doszliśmy do jednego wniosku: kluczowy jest przemyślany program, który skutecznie łączy cele biznesowe, regenerację i budowanie autentycznych więzi zespołowych dodaje Aleksandra Kosałka.
W obliczu wyzwań związanych z angażowaniem zespołów rozproszonych geograficznie oraz rosnącym znaczeniem dobrostanu psychicznego pracowników, model workation może wkrótce stać się nieodłącznym elementem strategii employer brandingowej firm, które chcą wyprzedzać oczekiwania swoich zespołów i budować przewagę konkurencyjną na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Starsze informacje 2025-05-27
Na sezon zimowy 2025/2026 przewidziana jest premiera nowej linii produktowej firmy - Hotele Blisko Natury. Jest to propozycja dla podróżnych, którzy pragną uciec od codziennego zgiełku, natłoku informacji i nieustannego kontaktu z technologią. Oferta obejmuje ponad 100 starannie wyselekcjonowanych, kameralnych hoteli zlokalizowanych w najpiękniejszych zakątkach świata - tuż przy plaży, pośród dzikiej przyrody, z dala od tłocznych kurortów i zgiełku metropolii.
W dobie ciągłego połączenia online coraz więcej osób odczuwa potrzebę odpoczynku nie tylko fizycznego, ale też cyfrowego. Jak pokazują badania naukowe - kontakt z naturą ma bezpośredni wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne. Przebywanie w środowisku naturalnym obniża poziom stresu, poprawia nastrój, koncentrację i ogólną jakość życia. Rainbow wychodzi naprzeciw tym potrzebom, proponując miejsca stworzone do głębokiego relaksu, wyciszenia i odzyskania wewnętrznej równowagi.
W ramach nowej linii klienci znajdą obiekty w sprawdzonych już miejscach, takich jak Los Roques w Wenezueli czy filipiński Palawan, ale także w zupełnie nowych, mniej uczęszczanych zakątkach globu. Wśród nich m.in. Andamany i luksusowe Lakszadiwy w Indiach, Koh Rong - "perła Kambodży", Koh Lipe - nazywana "tajskimi Malediwami", czy indonezyjski Lombok.
Nowa linia została stworzona z myślą o osobach, które pragną poczuć spokój otaczającego świata, obudzić się przy śpiewie ptaków, spacerować po niemal pustej plaży i cieszyć się chwilą bez potrzeby sięgania po telefon. Kameralne hotele w otoczeniu natury dają przestrzeń do regeneracji - zarówno ciała, jak i umysłu. To oferta dla tych, którzy szukają prawdziwego wypoczynku - wolnego od przymusu i napiętego grafiku dnia codziennego z dala od masowej turystyki komentuje Aleksandra Piwko-Susik, Członkini Zarządu Rainbow.
Badania pokazują, że wielu Polaków odczuwa przebodźcowanie i zmęczenie wynikające z ciągłego napływu informacji. Co trzeci ma trudność z wytrzymaniem w ciszy przez 30 minut, a tłum i hałas wywołują dyskomfort. Urlop to szansa dla wielu na odzyskanie równowagi - psychicznej i fizycznej - poprzez wyciszenie, kontakt z naturą i oderwanie się od codziennego zgiełku.
Starsze informacje 2025-05-19
Rainbow zdobył wyróżnienie - Orzeł Rzeczpospolitej - w kategorii handel i usługi niefinansowe. To wyjątkowe odznaczenie jest dowodem uznania dla firmy za jej wieloletnie osiągnięcia, innowacyjność oraz wkład w rozwój polskiego rynku turystycznego. Rainbow od lat utrzymuje wysoką pozycję na liście 500 największych przedsiębiorstw publikowanej przez "Rzeczpospolitą", co dodatkowo podkreśla znaczenie spółki w branży.
Miniony rok 2024 był rekordowy dla spółki - Rainbow wysłał za granicę ponad 805 tysięcy klientów, co oznacza wzrost o 26% w porównaniu z rokiem poprzednim. Przychody wyniosły 4 miliardy złotych, rosnąc o 23,7% rok do roku, a zysk netto sięgnął 283 milionów złotych. To najwyższe wyniki w historii firmy, potwierdzające jej stabilność i dynamiczny rozwój. Osiągnięcia Spółki nie mogły umknąć uwadze kapituły konkursu, zważywszy na ich skalę i różnorodność.
Zdobycie Orła Rzeczpospolitej jest dla nas nie tylko zaszczytem, ale również zobowiązaniem do dalszej konsekwentnej realizacji strategii rozwoju i utrzymania wysokich standardów jakości obsługi klientów mówi Piotr Burwicz, Wiceprezes Zarządu Rainbow Tours, który odebrał statuetkę.
Rainbow Tours jest członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz od 2007 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, co dodatkowo potwierdza jej transparentność i profesjonalizm. Spółka dysponuje jedną z najwyższych w kraju gwarancji ubezpieczeniowych, wystawioną przez TU Europa, zapewniając klientom pełne bezpieczeństwo finansowe.
Orzeł Rzeczpospolitej jest wyrazem uznania dla firm, które wyróżniają się na rynku osiągnięciami, stabilnym wzrostem oraz wkładem w rozwój gospodarczy kraju. Dla Rainbow jest to symboliczne potwierdzenie pozycji wśród czołowych graczy w branży turystycznej oraz motywacja do dalszego dynamicznego rozwoju i kolejnych inwestycji.
Starsze informacje 2025-05-15
Rainbow Tours, jeden z czołowych touroperatorów w Polsce, ogłasza strategiczne przejęcie 70% udziałów w rumuńskim biurze podróży Paralela 45 - jednej z najstarszych i najlepiej rozpoznawalnych marek turystycznych w Rumunii. Nabycie pozostałych 30% udziałów zostanie zrealizowane etapowo w transzach do 2030 roku. Inwestycja ta stanowi kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii rozwoju firmy.
W dniu 15 maja podpisano przedwstępną umowę nabycia udziałów w spółce Paralela 45 Turism S.R.L. Zawarcie umowy finalnej planowane jest na koniec czerwca 2025 roku, a finalizacja transakcji po spełnieniu standardowych warunków zawieszających, w tym uzyskaniu zgody rumuńskiego urzędu ochrony konkurencji.
Rainbow to jeden z największych touroperatorów działających na polskim rynku turystycznym. Firma od lat rozwija sprzedaż swojej oferty także poza granicami Polski, prowadząc aktywną współpracę z partnerami lokalnymi w państwach ościennych, głównie w Czechach, na Ukrainie, Słowacji i Litwie, co umożliwia dostęp do szerokiej gamy wyjazdów turystycznych również dla klientów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Decyzja o zakupie Paralela 45 to kolejny etap w rozwoju zagranicznym Rainbow.
Rumunia to dynamicznie rozwijający się rynek, na którym rośnie zainteresowanie zorganizowaną turystyką zagraniczną. Wzrost PKB per capita, mierzony parytetem siły nabywczej, przekłada się na coraz większą aktywność podróżniczą mieszkańców kraju. Jesteśmy przekonani, że nasze 35-letnie doświadczenie oraz know-how pozwolą nam znacząco rozwinąć ofertę Paralela 45 i wzmocnić jej pozycję rynkową komentuje Maciej Szczechura, Prezes Zarządu Rainbow Tours S.A.
Założona w 1990 roku Paralela 45 obsługuje rocznie ponad 100 tysięcy klientów, oferując szeroki wachlarz wyjazdów wypoczynkowych do popularnych destynacji, takich jak Turcja, Grecja, Egipt, Tunezja, Hiszpania, Włochy, Portugalia, Cypr czy Zjednoczone Emiraty Arabskie, z wylotami ze wszystkich rumuńskich lotnisk. Firma wyróżnia się również bogatą ofertą wycieczek objazdowych - co roku realizuje około 160 programów na wszystkich kontynentach. Paralela 45 posiada również silną pozycję na rynku turystyki krajowej, obejmującej wyjazdy nad Morze Czarne i w Karpaty, a także wakacje szyte na miarę, luksusowe usługi przyjazdowe oraz podróże służbowe. Paralela 45 ma sieć sprzedaży składającą się z 50 oddziałów w największych miastach w Rumunii, zatrudnia 220 pracowników. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu, Rainbow planuje rozszerzenie portfolio produktów Paralela 45, wprowadzając nowe segmenty oferty oraz innowacyjne rozwiązania biznesowe. Celem jest zwiększenie konkurencyjności firmy oraz dostosowanie jej propozycji do dynamicznie zmieniających się oczekiwań klientów.
W ostatnich trzech latach Rainbow odnotowywało kilkudziesięcioprocentowe wzrosty przychodów oraz liczby obsłużonych Klientów. Osiągnięte zyski, częściowo reinwestowane są w rozwój, umożliwiając dalsze umacnianie pozycji spółki i dywersyfikację oferty produktowej. W grudniu 2024 spółka sfinalizowała zakup hotelu na wyspie Kos. Zakup Paralela 45 to kolejny krok w realizacji długoterminowej strategii rozwoju firmy.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami