TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-05-02 - Nowy hotel sieci B&B HOTELS

B&B HOTELS Polska nie zwalnia tempa. Zaledwie kilka miesięcy po debiucie w Kaliszu sieć zawitała do kolejnego polskiego miasta. 28 kwietnia swoje podwoje otworzył B&B HOTEL Leszno, powiększając lokalną bazę noclegową o 92 komfortowe pokoje w centrum miasta. Obiekt został zaprojektowany z myślą o osobach podróżujących w celach biznesowych, jak i turystach, oferując nowoczesne wnętrza inspirowane szybowcowymi tradycjami miasta. Tym samym popularna sieć z segmentu value-for-money powiększyła do siedemnastu liczbę hoteli w Polsce.

reklama


Otwarcie hotelu w Lesznie to część planu rozwoju, który ma na celu rozszerzenie obecności marki w miastach o potencjale biznesowym i turystycznym, a także dostosowanie oferty do różnorodnych potrzeb gości. Otwarcie B&B HOTEL Leszno to kolejny, ważny krok w konsekwentnej realizacji naszej strategii rozwoju na polskim rynku. Podążając za jej założeniami, stawiamy na duże i średnie miasta, które łączą potencjał gospodarczy z atrakcyjnością turystyczną. Naszym celem jest budowanie dostępnej, wysokiej jakości oferty noclegowej w kluczowych lokalizacjach, przy zachowaniu wartościowego stosunku jakości do ceny. B&B HOTEL Leszno doskonale ilustruje naszą filozofię łączenia atrakcyjnego położenia, wyjątkowego komfortu pobytu, przyjaznej atmosfery i konkurencyjnych cen mówi Jakub Bilik, CEO w B&B HOTELS Polska.





B&B HOTEL Leszno dołączył do sieci w oparciu o długoterminową umowę najmu podpisaną z inwestorem i stanowi kolejny krok w realizacji strategii rozwoju sieci w oparciu o przejęcia, konwersje i współpracę z deweloperami przy nowych inwestycjach. Podobnie jak inne obiekty tej sieci, B&B HOTEL Leszno wyróżnia świetna lokalizacja na mapie miasta. Znajduje się w samym centrum, między dworcem PKP a Rynkiem, przy ulicy Słowiańskiej 50.

Historia zatacza koło na naszych oczach, bo jak się okazuje budynek, w którym obecnie mieści się B&B HOTEL, w przeszłości pełnił już taką funkcję. Według zapisków historycznych na początku XX wieku w budynku mieścił się hotel i teraz wspólnie z inwestorem przywracamy mu jego pierwotne przeznaczenie podkreśla Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Development Director, która w B&B HOTELS Polska odpowiada za działania rozwojowe sieci w regionie Centrum. Konwersja budynku biurowego na nowoczesny obiekt hotelowy pokazuje naszą elastyczność w działaniu i współpracy z inwestorami. Wybierając Leszno pod kątem naszej kolejnej inwestycji, patrzyliśmy m.in. na potencjał gospodarczy miasta, jego dostępność komunikacyjną, a także atrakcje turystyczne oraz szybowcowe i żużlowe tradycje tego miasta dodaje.





B&B HOTEL Leszno jest obiektem 3-gwiazdkowym, a jego oferta obejmuje 92 pokoje dwuosobowe typu double i twin. Cały obiekt jest klimatyzowany i objęty bezpłatną siecią Wi-Fi. Goście poruszający się samochodem mają do dyspozycji miejsca parkingowe w garażu. Codziennie rano serwowane są śniadania w formie bufetu. Dodatkowo, przez całą dobę działa sklepik B&B Shop, posiadający w ofercie napoje, przekąski i inne produkty.

Parter, gdzie znajduje się recepcja, lobby i sala śniadaniowa, podobnie jak w przypadku poprzednich realizacji B&B HOTELS Polska, został indywidualnie zaprojektowany i nawiązuje do charakteru Leszna i spójnie współgra z wytycznymi konserwatora odnośnie bryły budynku oraz wystrojem pokoi. Jest to zasługą pracowni HOH Architekci z Poznania - architektów prowadzących całą inwestycję. Bliskość dworca autobusowego i kolejowego, a także najważniejszych punktów w Lesznie sprawia, że to idealne miejsce na nocleg dla osób podróżujących służbowo. Jednocześnie stanowi doskonałą bazę wypadową dla turystów chcących odkrywać uroki regionu. Ale to nie wszystko! Warto dodać, że jest to pierwszy obiekt, w którym wdrożono nowy koncept wyposażenia wnętrz dedykowany hotelom trzygwiazdkowym sieci B&B HOTELS w Polsce.





Cieszę się, że możemy zaoferować naszym gościom wygodę, komfort i nowoczesne wnętrza w samym sercu miasta. Leszno to pierwszy B&B HOTEL w Polsce, w którym wdrażamy nowy koncept wyposażenia wnętrz dla naszych obiektów trzygwiazdkowych. Jestem przekonany, że to krok w stronę nowej jakości w naszej sieci - przemyślane rozwiązania, większa funkcjonalność i wyższy standard wyposażenia przełożą się na jeszcze lepsze doświadczenia pobytowe. Najlepiej jednak przekonać się o tym osobiście, odwiedzając nasz nowo otwarty hotel mówi Mariusz Jochan, Regional Operations Director.

Inwestycja w Lesznie to kolejny kamień milowy w rozwoju B&B HOTELS w Polsce - międzynarodowej sieci, która wszędzie, gdzie się pojawi, zdobywa serca gości doskonałą lokalizacją i korzystnym stosunkiem jakości do ceny. Obecnie w naszym kraju można korzystać z usług już 17 hoteli marki - w Poznaniu, Warszawie (dwa), Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Lublinie, Katowicach, Toruniu, Nowym Targu, Rzeszowie, Kielcach, Bytomiu, Piotrkowie Trybunalskim i Tomaszowie Lubelskim, Kaliszu, a teraz również w Lesznie. Na tym jednak nie koniec. Obiektów B&B HOTELS na mapie Polski będzie przybywać. Sieć już zapowiedziała kolejne otwarcia, w tym m.in. drugiego obiektu we Wrocławiu oraz trzeciego na Śląsku.

»»»» Starsze informacje 2025-04-30 ««««


W miejscu dawnego Hotelu Wieniawa we Wrocławiu powstał Four Points by Sheraton, należący do sieci Marriott International, zarządzany przez Polski Holding Hotelowy.

Nowy obiekt oferuje 157 nowoczesnych pokoi w pięciu kategoriach - Classic, Superior, Deluxe, Premium oraz Apartament, restaurację i bar z nowoczesnym konceptem Best Brew opartym o piwa rzemieślnicze, a także sale konferencyjne Bravo i Alfa o łącznej powierzchni ponad 200 m2. Dzięki tej inwestycji Polski Holding Hotelowy kontynuuje plan modernizacji portfela zarządzanych nieruchomości hotelowych, a także wzmacnia partnerstwo z globalną marką Marriott International.

Dzięki naszemu doświadczeniu i obecności renomowanej, globalnej marki Four Points by Sheraton Wrocław będzie przyciągał nie tylko turystów, ale również gości biznesowych. Zdecydowanymi zaletami są nowoczesność i ciekawy design, bliskość centrum, dobra komunikacja z lotniskiem, duży parking oraz rozbudowana oferta konferencyjna. Dodatkowym atutem jest fakt, że goście będą mogli korzystać z globalnego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy, który ma aktualnie ponad 220 milionów członków na całym świecie. Nasza współpraca z międzynarodowym graczem, jakim jest Marriott International, ma na celu promocję Polski nie tylko w kontekście turystyki, ale także biznesu i łączenie lokalnych zasobów z globalnymi, nowoczesnymi trendami - mówi Marcin Ziobro, prezes PHH Hotele.

Hotel Wieniawa funkcjonował w tym miejscu od lat 70. XX wieku. Jego charakterystyczna bryła przez dekady wpisywała się w panoramę południowego Wrocławia. Nowa inwestycja zachowuje rozpoznawalną formę obiektu, ale wypełnia ją zupełnie nową treścią. Wyposażenie, aranżacja wnętrz, a przede wszystkim standard obsługi - wszystko to zostało zaprojektowane zgodnie z wymaganiami globalnej sieci Marriott.

Wrocławski rynek hotelowy jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce, dlatego też naturalnym dla nas jest chęć bycia jego częścią. W Four Points by Sheraton chcieliśmy zachować ducha tego miejsca poprzez nawiązanie do stylu modernistycznego, ale jednocześnie stworzyć obiekt, który sprosta oczekiwaniom współczesnych gości - zarówno tych z Polski, jak i z zagranicy. Jego otwarcie to także impuls dla lokalnego rynku pracy i biznesu. Zatrudnienie znalazło tu kilkadziesiąt osób, a współpraca z wrocławskimi firmami - dostawcami, agencjami i usługodawcami - buduje efekt mnożnikowy dla całej lokalnej gospodarki - mówi Łukasz Nowakowski, dyrektor Four Points by Sheraton Wrocław.

Starsze informacje 2025-03-04


Szwajcarska marka premium przywraca hotelarską tradycję w samym sercu Wrocławia wraz z otwarciem drugiego hotelu w Polsce.

Marka Mvenpick, należąca do grupy Accor, ogłasza otwarcie nowego obiektu w Polsce. Długo wyczekiwany Mvenpick Grand Hotel Wrocław przyjął dziś pierwszych gości, wnosząc do stolicy Dolnego Śląska szwajcarską gościnność, doskonałość kulinarną oraz zupełnie nowy standard hotelarstwa. To kolejne otwarcie marki premium w Polsce, po udanym debiucie w Karpaczu.

Szwajcarska marka Mvenpick, synonim gościnności i mistrzostwa kulinarnego, zdobyła serca gości dzięki niezapomnianym chwilom i doświadczeniom oferowanym w ponad 120 hoteli w 35 krajach. Marka dynamicznie rozwija się w Polsce, otwierając swój drugi hotel i kontynuując ekspansję segmentu premium w Europie Środkowo-Wschodniej.

Położony w samym sercu Wrocławia, Mvenpick Grand Hotel Wrocław oferuje 179 komfortowe pokoje i apartamenty, a także nowoczesne sale konferencyjne, idealne do organizacji spotkań biznesowych i eventów. Nowy hotel znajduje się w budynku z ponad stuletnią historią i tradycją hotelarską. Na gości hotelu czeka restauracja, która serwuje wyśmienite dania kuchni europejskiej, przygotowywane ze świeżych, lokalnych produktów oraz bar z bogatą ofertą drinków i koktajli. Nie zabraknie w niej także słynnego "Chocolate Hour", czyli popołudniowej degustacji czekolady, z której słyną hotele Mvenpick na całym świecie. Na miłośników aktywnego wypoczynku czeka bogato wyposażona strefa fitness i sauny.

Otwarcie drugiego hotelu Mvenpick w Polsce pokazuje potencjał rozwoju usług hotelowych segmentu premium nie tylko w kraju, ale i całym regionie. Wrocław i ponad 100-letni budynek, w którym od zawsze mieścił się hotel, to wymarzona lokalizacja, by rozpocząć ten nowy rozdział dla marki. Jesteśmy przekonani, że dzięki wysokim standardom w połączeniu z doskonałą lokalizacją i duchem marki, Mvenpick Grand Hotel Wrocław szybko stanie się wizytówką Wrocławia i miejscem, do którego goście z całej Polski i zagranicy będą chętnie wracać. mówi Małgorzata Kalinowska-Klimek, Vice President Franchise Operation Eastern Europe.

Niegdyś znany jako Hotel du Nord, a potem jako Grand, budynek, w którym dziś mieści się Mvenpick Grand Hotel Wrocław przez lata był synonimem luksusu i jednym z najbardziej rozpoznawalnych symboli stolicy Dolnego Śląska. Po II wojnie światowej z budynku ocalały jedynie zewnętrzne mury, a wszystkie secesyjne elementy dekoracyjne bezpowrotnie przepadły. Po ponad 7-letniej renowacji i modernizacji w ścisłej współpracy dewelopera z architektami i konserwatorem zabytków, budynek, a wraz z nim hotel szwajcarskiej marki premium ponownie wraca do hotelarskiej tradycji w pełnej okazałości. Zawarte w wystroju elementy elewacji i dekoracje zostały odtworzone na podstwie archiwalnych zdjęć i szkiców, udało się także przywrócić historyczny układ przestrzenny budynku z zastosowaniem nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań hotelarskich, z których na całym świecie słynie marka Mvenpick.

Jesteśmy niezwykle dumni, że tchnęliśmy nowe życie w jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków Wrocławia, przywracając mu dawną świetność, łącząc ją z nowoczesnymi rozwiązaniami. Naszym celem od początku było zachowanie wyjątkowego dziedzictwa tego miejsca, aby stworzyć przestrzeń, która zachwyci zarówno miłośników historii, jak i gości poszukujących najwyższych standardów komfortu i obsług. powiedział Grzegorz Rojek, prezes zarządu Cohm.

Za projektem wnętrz hotelu stoi wrocławskie studio MIXD, wielokrotnie doceniane i nagradzane za swoje projekty wnętrz hotelowych w Polsce i na arenie międzynarodowej. Bardzo się cieszymy, że mieliśmy w naszym rodzinnym mieście okazję zaprojektować tak wyjątkowy obiekt. W designie połączyliśmy inspiracje architekturą przełomu XIX i XX wieku, hotelową tradycją obiektu, zaprojektowanego pierwotnie przez Paula Rothera, i samą marką Mvenpick, a szczególnie jej kulinarnym dziedzictwem. Uważne oko dostrzeże elementy nawiązujące do stylu art deco, paryskich hoteli i kawiarni oraz apetyczne odcienie kawy, czekolady i szampana. mówił Piotr Kalinowski, CEO i dyrektor artystyczny MIXD.

Mvenpick Grand Hotel Wrocław to doskonały wybór dla osób podróżujących służbowo, jak i turystycznie. Lokalizacja w bezpośrednim sąsiedztwie dworca głównego ułatwia podróżowanie i komunikację z innymi częściami miasta. W odległości krótkiego spaceru od hotelu znajdują się najważniejsze zabytki i atrakcje Wrocławia, takie jak Rynek, Ostrów Tumski, Hala Stulecia czy też Wrocławski Ogród Zoologiczny. Hotel to również doskonała baza wypadowa do poznawania bogatej oferty kulturalnej i rozrywkowej Wrocławia.

Starsze informacje 2025-02-23


Marka JW Marriott zawita do Krakowa. Sieć hotelowa Marriott International podpisała umowę z polskim developerem J.W. Costruction, który zajmie się przebudową obiektu. Będzie to pierwszy obiekt tej sieci w Polsce.

Hotel powstanie w dawnym budynku banku PKO, przy ulicy Wielopole. Hotel ma oferować 125 pokoi, a budowa ma ruszyć jeszcze w tym roku. Projekt hotelu przewiduje zachowanie historycznego charakteru budynku.

Nasza decyzja o realizacji inwestycji w Krakowie była podyktowana kilkoma istotnymi czynnikami. Przede wszystkim Kraków to miasto o niepowtarzalnym charakterze, z bogatą historią i dziedzictwem kulturowym. Przyszły JW Marriott Hotel będzie zlokalizowany w ścisłym centrum, w bliskiej odległości od starówki, Zamku Królewskiego na Wawelu oraz dzielnicy Kazimierz. Sam obiekt to prawdziwa perła architektoniczna z ogromną wartością historyczną. Wybudowany w 1925 r. jako siedziba banku PKO stał się wizytówką Krakowa mówi, cytowany w komunikacie, Józef Wojciechowski, właściciel J.W. Construction.

Starsze informacje 2025-02-19


Firma ARTBUD Group, znana jako deweloper realizujący inwestycje mieszkaniowe i budynki apartamentowe, wybuduje w Poznaniu hotel, który będzie działać w ramach IHG Hotels & Resorts. Trzykondygnacyjny obiekt powstanie przy ul. Termalnej, tuż obok Term Maltańskich. Hotel pod nazwą voco Poznań Malta ma być gotowy w 2028 roku, kiedy to planowane jest przyjęcie pierwszych gości.

IHG Hotels & Resorts, to właściciel między innymi takich znanych marek hotelowych jak InterContinental Hotels & Resorts czy Holiday Inn. W Polsce działa już 15 hoteli w różnych lokalizacjach i pod różnymi markami. Hotel voco Poznań Malta będzie pierwszym obiektem tej grupy w stolicy Wielkopolski.





Hotel voco Poznań Malta powstanie w pierwszej linii zabudowy od jeziora i będzie bezpośrednio sąsiadował z kompleksem apartamentów Malta View, realizowanym przez tego samego dewelopera. W obiekcie znajdzie się 130 pokoi hotelowych w standardzie premium. - Bardzo cieszy nas nawiązanie współpracy z IHG Hotels & Resorts i budowa pierwszego obiektu tej grupy w Poznaniu. Co ważniejsze, naszą kooperację zaczynamy od realizacji obiektu pod marką voco, najszybciej rozwijającej się marki premium w portfelu IHG. To dla nas wyróżnienie i wyzwanie, któremu z nieskrywaną radością sprostamy - mówi Radosław Wojciechowski, Prezes ARTBUD Group - Obiekt realizujemy w standardzie i zgodnie z wytycznymi IHG. Prócz pokoi hotelowych znajdą się w nim również restauracja, sale konferencyjne, a także strefa relaksu z jacuzzi, saunami i siłownią. Wartość całego kontraktu pozostaje tajemnicą handlową. - dodaje. Budowa hotelu ma się zakończyć w 2028 roku.

Jesteśmy zaszczyceni, że wspólnie z ARTBUD Group możemy wprowadzić markę voco na poznański rynek hotelowy. Popisanie tej umowy doskonale wpisuje się w plan rozwoju IHG w kluczowych lokalizacjach w Polsce. Marka voco to marka hoteli klasy premium, łącząca w sobie odpowiedzialność i rzetelność wynikającą z przynależności do wiodącej grupy hotelowej z indywidualnym charakterem i urokiem każdego z hoteli. Dzięki temu goście mogą być pewni usług na najwyższym poziomie. Nazwa "voco" wywodzi się z łacińskich słów oznaczających "zapraszać" i "spotykać się razem", co dobrze oddaje przemyślaną, otwartą i urzekającą naturę marki. Hotel voco Poznań Malta z pewnością wniesie nową jakość usług hotelowych w Poznaniu i pozwoli na pokazanie jego piękna większej liczbie podróżnych z całego świata mówi Andrzej Szymczyk, Development Director - Poland, Eastern Europe & Baltics. Warto zaznaczyć, że voco Poznań Malta, dołączy do ponad 150 otwartych i szykowanych do otwarcia hoteli sygnowanych tą marką na całym świecie. IHG jest na dobrej drodze do realizacji celu 200 hoteli voco do 2028r. w najważniejszych miastach i resortach na świecie.





Realizowany przez ARTBUD Group śmiały projekt nad brzegiem Jeziora Maltańskiego od samego początku zakładał połączenie funkcji apartamentowej i hotelowej. Już w zeszłym roku zawisła wiecha na pierwszych apartamentowcach Malta View. Docelowo ma ich w tym miejscu powstać pięć ze 170 lokalami. Ten etap inwestycji ma być gotowy w połowie przyszłego roku. Warto podkreślić, że do tej pory prawie 30 proc. projektu Malta View zostało sprzedane. Wśród tych lokali znalazły się najdroższe apartamenty w inwestycji.

Okolice Jeziora Maltańskiego śmiało można by nazwać rekreacyjnym centrum Poznania. Prócz parku wodnego, ścieżek spacerowych wokół jeziora, mamy tu liczne atrakcje w postaci Nowego ZOO, spaceru w koronach drzew, Wake Parku Malta czy kolejki Maltanaki. Nic więc dziwnego, że od dawna planowana jest budowa nowego obiektu hotelowego w tej lokalizacji.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com