TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-10-01 - Nowy B2B manager w EXIM tours

Od 1 października do zespołu EXIM tours na stanowisku B2B Senior Managera dołącza Diana Cioczek. To menedżerka z ponad 20-letnim doświadczeniem w sprzedaży i zarządzaniu, od lat związana z branżą turystyczną. Turystyka jest fundamentem jej kariery, którą zna zarówno od strony operacyjnej, jak i strategicznej.

reklama


Ukończyła także studia podyplomowe z Zarządzania Zespołem Sprzedaży w Akademii Leona Koźmińskiego, które wzmocniły jej kompetencje
w kierowaniu dużymi strukturami sprzedażowymi. Pierwsze doświadczenia zdobywała w Triadzie i Ecco Holiday, a następnie w multiagencyjnym Centrum
Podróży. Kolejnym etapem była praca w TUI, gdzie - zaczynając od stanowiska Kierownika Oddziału rozwijała swoje kompetencje menedżerskie, by później objąć funkcję Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Odpowiadała tam za rozwój sieci sprzedaży, zarządzanie dużymi zespołami i realizację strategii biznesowych. Doświadczenie poszerzyła również w branży telekomunikacyjnej, pracując w Play jako Regionalny Kierownik Sprzedaży, gdzie rozwijała sieć B2B, współpracę z partnerami biznesowymi i usprawniała procesy sprzedażowe.





Diana to menedżerka z imponującym doświadczeniem i dużym profesjonalizmem. Doskonale rozumie specyfikę pracy w rozproszonych strukturach i potrafi budować silne, zmotywowane zespoły. Jej energia, otwartość i kompetencje świetnie wpisują się w kulturę EXIM tours. Wierzę, że jako B2B Senior Manager będzie realnym wzmocnieniem naszej organizacji i pozwoli nam jeszcze skuteczniej rozwijać współpracę z partnerami dodaje Marcin Małysz, Prezes EXIM tours w Polsce.

Po 10 latach współpracy z firmą żegna się Damian Protosiewicz, dotychczasowy Regionalny Kierownik Sprzedaży. Serdecznie dziękujemy Damianowi za dekadę pełnego zaangażowania, profesjonalizmu i pasji, z jaką podchodził do swojej pracy. Wniósł ogromny wkład w rozwój naszej sieci sprzedaży, wspierał zespoły i budował trwałe relacje. Był nie tylko wartościowym menedżerem, ale też partnerem, na którego zawsze mogliśmy liczyć. Życzymy mu powodzenia w dalszej karierze oraz wielu sukcesów w życiu osobistym podkreśla Marcin Małysz.

»»»» Starsze informacje 2025-04-29 ««««


Biuro podróży EXIM tours odnotowując rekordowy pierwszy kwartał, kontynuuje rozwój zespołu. W kwietniu 2025 roku, Magda Głębocka objęła stanowisko Dyrektor Finansowej. Ma bogate doświadczenie w obszarze finansów, controllingu oraz zarządzania strategicznego.

Magda to osoba świetnie wpisująca się kompetencjami w kierunek rozwoju naszego zespołu. Doskonale rozumie specyfikę zarządzania finansami w firmach o międzynarodowym zasięgu. Cieszymy się, że ekspertka tak wysokiej klasy wzmocni naszą współpracę z partnerami grupy DERTOUR i wesprze realizację innowacyjnych projektów na poziomie regionu.- mówi Marcin Małysz, Prezes EXIM tours w Polsce.

Magda Głębocka rozpoczęła swoją karierę zawodową w firmie consultingowej, gdzie zajmowała się przygotowywaniem analiz i prognoz finansowych dla sektora publicznego oraz największych polskich przedsiębiorstw. Kolejnym krokiem była praca w Teleperformance Polska, globalnego lidera outsourcingu procesów obsługi klienta, gdzie budowała i rozwijała obszar controllingu oraz raportowania. Przez ostatnie 8 lat związana była z jedną z największych polskich firm IT realizujących projekty dla sektora publicznego, gdzie pełniła funkcję Dyrektora Finansowego.





Moje doświadczenie nauczyło mnie elastyczności i szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych. Wierzę, że te umiejętności pomogą mi sprostać wyzwaniom w EXIM tours. Cieszę się, że mogę połączyć swoją pasję do podróży z profesjonalnym rozwojem w tak dynamicznej organizacji - komentuje Magda Głębocka, Dyrektor Finansowa EXIM tours.

Starsze informacje 2025-04-06


Ogólnopolskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych wybrało nowy zarząd. Walne Zgromadzenie członków OSAT odbyło się 4 kwietnia 2025 roku.

Prezesem stowarzyszenia na kolejną kadencję pozostał Marcin Wujec.

Członkami zarządu na kadencję, która zakończy się w 2028 roku zostali:


Starsze informacje 2025-01-09


W styczniu 2025 roku w strukturze Join UP! Polska będą zmiany. Ich celem jest wzmocnienie pozycji firmy na polskim rynku oraz zapewnienie dalszego stabilnego wzrostu.

Stanowisko Dyrektora Regionalnego na Polskę i kraje bałtyckie obejmie Sabina Saikovskaja. Dodatkowo, od końca marca 2025 roku Sabina przejmie obowiązki pełniącej funkcję Dyrektorki Zarządzającej Join UP! Polska do czasu powołania nowej osoby na to stanowisko. W przyszłości nowy Dyrektor Zarządzający obejmie także funkcję Prezesa Zarządu.





Decyzja ta wynika z dotychczasowych sukcesów Sabiny na rynkach bałtyckich, gdzie odegrała kluczową rolę w doprowadzeniu firmy do rentowności, budując silne zespoły, wdrażając efektywne procesy biznesowe i wyznaczając strategiczne cele sprzyjające długoterminowemu sukcesowi. Jej doświadczenie w branży turystycznej, znajomość rynku polskiego oraz biegłość w języku polskim, daje jej unikalny wgląd w lokalny rynek i czyni idealną kandydatką do wprowadzenia Join UP! Polska w kolejny etap rozwoju.

Dotychczas stanowisko Dyrektorki Zarządzającej pełniła Anna Staszewska, której kontrakt dobiega końca w marcu. Serdecznie dziękujemy Annie za współpracę w 2024 roku, w którym nasza firma odnotowała pięciokrotny wzrost liczby klientów i obrotów. Nadszedł czas na kolejny etap transformacji i rozwoju. Z radością witamy Sabinę Saikovskają jako nową Dyrektorkę Regionalną na Polskę i kraje bałtyckie. Dzięki bogatemu doświadczeniu w budowaniu zespołów i wdrażaniu strategii w regionie bałtyckim Sabina idealnie wpisuje się w potrzeby polskiego rynku. Jej głęboka znajomość specyfiki lokalnej oraz potrzeb klientów pozwoli zapewnić polskim turystom jeszcze lepsze doświadczenia podróżnicze. Wierzymy, że jej przywództwo umocni pozycję Join UP! Polska i otworzy nowe perspektywy rozwoju powiedziała Alina Alba, współzałożycielka Join UP!. W okresie przejściowym, zanim zostanie powołany nowy Prezes Zarządu, funkcję tę będzie pełnić Alina Alba, CEO Join UP! Global oraz współwłaścicielka Join UP! i SkyUp Airlines.

Pod kierownictwem Anny Staszewskiej Join UP! Polska osiągnęła znaczący rozwój. W ciągu ostatniego roku liczba pasażerów i przychody wzrosły pięciokrotnie. Zespół firmy powiększył się z 31 do 52 osób, a sieć partnerska objęła 1763 biura podróży. Wspólnie osiągnięte cele biznesowe pozwoliły na zamknięcie etapu współpracy z Anną Staszewską, za co firma wyraża jej wdzięczność, oczekując kontynuacji rozwoju pod kierunkiem Sabiny Saikovskajej.





Jednocześnie Kateryna Ushakova, dotychczasowa Dyrektorka Regionalna odpowiedzialna za rynki bałtyckie, rumuńskie i polskie, skoncentruje się na rozwijaniu działalności w Rumunii, w tym skalowaniu operacji B2B i B2C oraz osiąganiu rentowności tego rynku. W przyszłości obejmie również odpowiedzialność za Czechy i Słowację.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com