TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2024-12-23 - Nowa manager w Leonardo Boutique Kraków City Center
Stanowisko Hotel Managera w Leonardo Boutique Kraków City Center obejmuje Monika Wacowska-Maciąg. Z branżą hotelarską związana od ponad 14 lat, a od 3 zarządza Leonardo Boutique Kraków Old Town. Monika Wacowska-Maciąg wraz z początkiem grudnia 2024 roku objęła stanowisko Hotel Managera w drugim obiekcie marki w Krakowie - Leonardo Boutique Kraków City Center. Zatem jedna osoba stoi na czele dwóch hoteli globalnej marki.
reklama
Doświadczenie Moniki Wacowskiej-Maciąg jest imponujące. Od 3 lat z sukcesem zarządza zespołem hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town, dbając przy tym o najwyższą jakość obsługi gości i doskonałe wyniki operacyjne. Pod jej kierownictwem hotel zdobył tytuł "Best Performing Hotel 2023" - przyznawany na bazie opinii zamieszczanych w serwisie Booking.com. Jej profesjonalizm został doceniony, co zaowocowało powierzeniem jej drugiego obiektu - Leonardo Boutique Kraków City Center.
Monika Wacowska-Maciąg w przeszłości rozwijała karierę w krakowskim oddziale Radisson Blu oraz Stradonia Serviced Apartments. Pełniła w tym czasie rolę Guest Service Managera, Front Office Managera, Operations Managera. Jej doświadczenie obejmuje kierowanie zespołami front office i housekeepingu, optymalizacje procesów operacyjnych, współpracę z działem technicznym, wdrażanie motywacyjnych programów pracowniczych oraz dbanie o najwyższy poziom zadowolenia gości.
Hotelarstwo to przede wszystkim ludzie. Z jednej strony to nasi goście, a z drugiej nasi pracownicy. Mam to szczęście, że w mojej karierze spotkałam naprawdę fantastyczne osoby, które wiele wniosły do mojego rozwoju. Bardzo się cieszę, że mój obecny zespół, który od podstaw tworzył Leonardo Boutique Kraków Old Town, będzie razem ze mną zaangażowany w prowadzenie drugiego obiektu. Tym samym Leonardo Hotels posiada aktualnie w Krakowie dwa hotele, ale jeden zespół i jeden wspólny cel mówi Monika Wacowska-Maciąg.
Zarządzając dwoma hotelami marki Leonardo Boutique, Monika Wacowska-Maciąg będzie odpowiedzialna za ich harmonijną współpracę, spełnianie rosnących oczekiwań gości i ugruntowanie pozycji obydwu obiektów na dynamicznie zmieniającym się rynku hotelarskim. Jest to kolejny krok we wzmocnieniu rynkowej pozycji Leonardo Hotels, której celem jest nie tylko zapewnianie najwyższych standardów obsługi, ale też docenianie talentów wśród pracowników i kadry zarządzającej.
Oprócz bogatego doświadczenia i licznych sukcesów w branży hotelarskiej, Monika ma wyjątkową umiejętność budowania relacji i motywowania zespołów. To cecha, którą niezwykle cenimy w naszych strukturach. Jestem pewna, że nasze krakowskie hotele i nasi goście są w bardzo dobrych rękach podkreśla Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager w Leonardo Hotels Poland.
»»»» Starsze informacje 2024-12-06 ««««
Marcin Ziobro został powołany na stanowisko członka zarządu spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego. Swoją funkcję objął 1grudnia. Od blisko 25 lat związany z branżą turystyczną i hotelarstwem.
Marcin Ziobro przed dołączeniem do PHH Hotele Sp. z o.o. przez trzy lata prowadził 5* hotel H15 Luxury Palace w Krakowie oraz realizował dla Destigo Hotels projekt rebrandingu do marki The Luxury Collection. Jego kariera obejmowała różnorodne stanowiska, od pracy na pierwszej linii, takiej jak prowadzenie wycieczek i koordynacja podróży grupowych, po stanowiska kierownicze, w tym dyrektora generalnego w wielu hotelach pod renomowanymi międzynarodowymi markami, takimi jak Hilton, Best Western i Marriott.
Stworzył wiele programów szkoleniowych, m.in. z obszaru sprzedaży, obsługi gościa hotelowego, raportowania zrównoważonego rozwoju wg nowych przepisów EU oraz wiodący w Polsce program Studiów Podyplomowych Menedżer Hotelu - do tej pory zrealizowany w 11 edycjach. Wlatach 2016-2019 r. był dyrektorem regionalnym Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego.
Marcin Ziobro jest absolwentem studiów na kierunku Turystyka i Rekreacja AWF Kraków oraz studiów podyplomowych w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego.
Starsze informacje 2024-12-02
Polak został laureatem prestiżowej nagrody hotelarskiej o globalnym zasięgu. Na gali w paryżu otrzymał statuetkę dla "Najlepszego Dyrektora Hotelu klasy upscale i midscale" otrzymał Tomasz Schweda.
Od ponad 20 lat nagrody Hospitality Awards mają na celu uhonorowanie wybitnych specjalistów branży hotelarskiej z całego świata, docenienie najnowszych innowacji oraz wzbudzenie pasji do nieustannego rozwoju. W tegorocznej edycji konkursu dostrzeżony został Polak - Tomasz Schweda, Multi Site General Manager dla hoteli Mercure Krakow Old Town i powstającego TRIBE Krakow Old Town.
Ceremonia finałowa oraz wieczorna gala odbyły się 28 listopada w kultowym hotelu InterContinental Le Grand w Paryżu. To wyjątkowe wydarzenie pod Patronatem Prezydenta Republiki Francuskiej Emmanuela Macrona zebrało blisko 600 gości, którzy uczestniczyli w święcie hotelarskiej doskonałości oraz celebrowali inicjatywy i postawy kształtujące przyszłość branży gościnności. Wyróżnienia i nagrody Hospitality Awards przyznawane się w ponad 20 kategoriach - indywidualnych oraz korporacyjnych.
Nagroda w kategorii "Najlepszego Dyrektora Hotelu Klasy Upscale i Midscale" ma na celu uhonorowanie charyzmatycznego lidera, który wywarł znaczący wpływ na swoją profesję. Zwycięzca zostaje wybrany na podstawie umiejętności menedżerskich, wyników biznesowych hotelu, zdolności do utrzymania wysokiego poziomu zadowolenia gości oraz pracowników, a także najwyższej jakości świadczonych usług. Przy wyborze laureata w tej kategorii oceniane są kryteria takie jak innowacyjność w działaniu, doświadczenie w zarządzaniu talentami oraz uznanie zawodowe ze strony organizacji i międzynarodowych ekspertów. Co więcej, zwycięzca musi wykazywać silne zaangażowanie w rozwój hotelarstwa, a działania na rzecz edukacji przyszłych specjalistów i promocji branży są dodatkowym atutem. Te prestiżowe nagrody to jedno z najważniejszych wyróżnień na arenie międzynarodowej, przyznawane przez ekspertów branży hotelarskiej dla niezwykłych ludzi, dzięki którym bije jej serce.
Tomasz Schweda jako pasjonat gościnności rozpoczął swoją hotelarską drogę zawodową 20 lat temu. Pracował dla kilku marek z segmentu midscale, upscale i luxury. Od 12 lat związany z Accor i AccorInvest, gdzie obecnie jako dyrektor generalny zarządza flagowym Mercure Krakow Old Town oraz TRIBE Krakow Old Town, który po otwarciu latem 2025 stanie się pierwszym hotelem nowatorskiej marki lifestylowej Accor w Polsce. Jako doświadczony menedżer i ekspert branży hotelarskiej dzieli się swoją wiedzą w trakcie wykładów na wyższych uczelniach, a także podczas szkoleń wewnętrznych. Prywatnie fan autentycznych wrażeń kulinarnych i inspirujących podróży. Absolwent hotelarstwa oraz zarządzania w dwóch specjalizacjach - komunikacji w biznesie oraz marketingu. Ukończył również studia podyplomowe Akademii Leona Koźmińskiego w obszarze kompetencji menedżerskich oraz Uniwersytetu SWPS w zakresie kreowania i zarządzania markami luksusowymi.
Starsze informacje 2024-11-27
Na stanowisko prezesa zarządu spółki Geovita S.A została powołana Sabina Kowalkow-Paśnik. Swoje stanowisko obejmie 1 grudnia br. Nowa prezes, która ma wieloletnie doświadczenie w branży hotelarskiej, wygrała konkurs ogłoszony przez Radę Nadzorczą Geovity.
Sabina Kowalkow-Paśnik przez lata pełniła kluczowe role w takich firmach jak Arche SA, Sodexo Prestige czy Platan Hotels & Resorts, gdzie odpowiadała za strategię sprzedaży, marketing irozwój biznesu.
Sabina Kowalkow-Paśnik ukończyła studia na Uniwersytecie Warszawskim oraz na Akademii Polonijnej w Częstochowie. Przez ostatnie lata odpowiadała za planowanie irealizację strategii sprzedażowej oraz strategii marketingowej nowopowstałego obiektu Royal Tulip Warsaw Center.
Geovita S.A. to spółka oferująca noclegi w malowniczych lokalizacjach na terenie Polski, takich jak nadmorskie Dźwirzyno i Dąbki, górskie Zakopane czy położony nad Jeziorem Zegrzyńskim Jadwisin. Obiekty specjalizują się w organizacji pobytów wypoczynkowych, konferencji oraz uroczystości. Geovita S.A. dołączyła do Grupy Polski Holding Hotelowy w2022 roku.
Starsze informacje 2024-09-19
4 panie Dyrektor i jednego Dyrektora powołała sieć B&B HOTEL do obiektów w Warszawie, Nowym Targu, Krakowie, Wrocławiu i Kielcach. B&B HOTELS Polska rozbudowuje swój zespól i wita na pokładzie nowe koleżanki i kolegów, a także szkoli i promuje dotychczasowych pracowników, powierzając im wyższe stanowiska.
Karolina Bogdańska stanęła na czele B&B HOTEL Warsaw East, drugiego obiektu sieci B&B HOTELS w stolicy, otwartego z początkiem września tego roku. Do zespołu B&B HOTELS Polska dołączyła w czerwcu, obejmując stanowisko dyrektorki B&B HOTEL Nowy Targ Centrum.
Karolina w branży hotelowej działa od ponad 22 lat. Zaczynała w Hotelu Reymont w Łodzi, gdzie spędziła większość swojej kariery zawodowej, a który od 2019 roku jest częścią Grupy PHH. Początkowo pracowała jako recepcjonistka, by następnie awansować na kierownika recepcji, a w 2015 roku objąć funkcję general managera. W 2023 roku wprowadzała na rynek pierwszy hotel marki Best Western w Rzeszowie.
We wrześniu do zespołu dołączyła także Ewelina Kaczmarczyk, obejmując dowodzenie nad trzygwiazdkowym B&B HOTEL Nowy Targ Centrum.
Ewelina jest związana z hotelarstwem od 15 lat. Jej pierwszym doświadczeniem było stanowisko recepcjonistki w Qubus Hotel Prestige w Katowicach. Kolejne lata jej kariery to kolejne awanse. W 2011 została kierownikiem recepcji w hotelu Stara Kamienica w Piekarach Śląskich, gdzie w 2021 roku przejęła obowiązki managera hotelu i restauracji.
Wewnętrzne nominacje
B&B HOTELS Polska jest znana z tego, że tworząc swój zespół, nie tylko zatrudnia nowe osoby, lecz także prowadzi wewnętrze szkolenia i rekrutacje, wspierając tym samym rozwój pracowników. Właśnie w ten sposób w ostatnich miesiącach funkcję dyrektorek hoteli objęły Sylwia Mirek oraz Izabela Mrozik, a wcześniej na dyrektora hotelu awansował również Adrian Zalewski.
Adrian Zalewski w maju tego roku przejął stery B&B HOTEL Kraków Centrum. Wcześniej blisko dwa lata spędził w Lublinie, gdzie od czerwca 2022 do kwietnia 2024 pełnił funkcję zastępcy dyrektora B&B HOTEL Lublin Centrum. Jego znajomość z B&B HOTELS Polska oraz z hotelarstwem rozpoczęła się jednak w październiku 2019, kiedy został zatrudniony na stanowisku recepcjonisty w B&B HOTEL Toruń.
Sylwia Mirek od lipca tego roku zarządza B&B HOTEL Wrocław Centrum, w którym od grudnia 2023 pełniła obowiązki dyrektorki generalnej. Sylwia współpracuje z B&B HOTELS Polska od ponad 6 lat. Zanim przyjęła awans na dyrektorkę wrocławskiego obiektu, była związana z B&B HOTEL Kraków Centrum, gdzie od sierpnia 2018 roku rozwijała się na kolejnych stanowiskach (recepcjonistka, shift leader, front office manager), po czym we wrześniu 2020 roku objęła funkcję zastępczyni dyrektorki hotelu.
W wyniku wewnętrznego awansu funkcję dyrektorki hotelu objęła także Izabela Mrozik, która z B&B HOTELS Polska współpracuje od kwietnia 2023 roku, kiedy to przyjęła nominację na zastępcę dyrektorki B&B HOTEL Kielce Centrum, a na czele którego stanęła w kwietniu 2024 roku. Wcześniej, przez większość swojej zawodowej kariery, była związana z Grupą hotelową Orbis, z którą współpracowała od września 2009 do lipca 2021, przechodząc przez stanowiska recepcjonistki, zastępczyni kierownika recepcji i rezerwacji oraz kierownika recepcji. W kolejnych latach pełniła obowiązki administratora zintegrowanych systemów zarządzania w ORK Poland i managera recepcji w Hotelu Oddysey.
Nowo powołani dyrektorzy są odpowiedzialni za efektywne zarządzanie prowadzonymi hotelami, nadzór nad ich codziennym, operacyjnym funkcjonowaniem, a także zapewnieniem satysfakcji gości.
Cieszymy się, że do naszego zespołu dołączają kolejni pasjonaci hotelarstwa. Jednocześnie jest nam niezmiernie miło, że w ramach naszego wewnętrznego programu szkoleniowego, możemy kolejnym jego uczestnikom dać możliwość podnoszenia kompetencji i rozwoju kariery zawodowej, a przy tym realnego wpływu na dalszy rozwój sieci B&B HOTELS w Polsce mówi Łukasz Kaleta, Dyrektor Operacyjny B&B HOTELS Polska.
Starsze informacje 2024-07-01
Z początkiem lipca br. funkcję dyrektora Golden Tulip Gdańsk Residence oraz dyrektora operacyjnego w regionie północnym w Polskim Holdingu Hotelowym objęła Dominika Romel, dotychczasowa dyrektor Hampton By Hilton Gdańsk Airport. Natomiast stery w Gdańskim Hamptonie przejęła Katarzyna Wieleba, dotychczasowa zastępczyni dyrektora hotelu. W Holiday Inn Express Rzeszów Airport Hotel nowym dyrektorem został Piotr Meisel.
Dominika Romel jest związana z Polskim Holdingiem Hotelowym od 2018 roku. W okresie 2019-2024 pełniła funkcję dyrektora hotelu Hampton by Hilton Gdańsk Airport. Jest absolwentką technikum hotelarskiego oraz magistrem turystyki i rekreacji. Hotelarka z zamiłowania, konsekwentnie od 20 lat.
Katarzyna Wieleba jest magistrem Turystyki i Hotelarstwa Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa. W branży hotelarskiej pracuje od 18 lat, budując swoją karierę zawodową na wszystkich szczeblach poszczególnych stanowisk w 3, 4 i 5-cio gwiazdkowych hotelach. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2019 roku, gdzie do 2024 roku pełniła funkcję zastępcy dyrektora w Hampton by Hilton Gdańsk Airport.
Piotr Meisel jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej. Z branżą związał się blisko 30 lat temu, stawiając pierwsze kroki w największej na świecie sieci hoteli Marriott International. Przez lata zdobywał doświadczenie operacyjne oraz managerskie w hotelach na południu Polski. Od ponad 10 lat pracuje także jako szkoleniowiec i doradca dla firm sektora HoReCa.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami