TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biura podróży w całej Polsce mają możliwość skorzystania z nowego, interaktywnego programu motywacyjnego pilotowanego przez Travelport, jednego z dostawców systemów globalnej dystrybucji i operatora obu platform GDS, Galileo i Worldspan.
reklama
Agenci, po dokonaniu rejestracji online w nowym programie Travelportpoints, gromadzą punkty za każdą rezerwację założoną w systemach Travelport GDS. Punkty te mogą być następnie wymieniane za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej Travelportpoints na nagrody. W programie mogą uczestniczyć wszystkie biura podróży, które współpracują z jedną z platform GDS firmy Travelport.
Marcin Pilarski, szef regionu Europy Północno-Wschodniej Travelport GDS, powiedział:"Program ten jest zasadniczą częścią trwałego i zrównoważonego planu inwestycyjnego Travelport w Europie Wschodniej i jestem niezmiernie zadowolony, że agenci biur podróży w Polsce mogą skorzystać z niego jako pierwsi". Aby ułatwić uczestnictwo w programie, agenci mogą śledzić na stronie internetowej Travelportpoints gromadzącą się liczbę punktów i na bieżąco sprawdzać, jakie nagrody są dostępne.
Pierwsze informacje o programie lojalnościowym nadchodzące z biur podróży są pozytywne. Piotr Stępniewski, Prezes Zarządu, eSKY, powiedział: "Cieszymy się z uruchomienia programu Travelportpoints i wierzymy, że będzie on dodatkowo motywował pracowników do efektywnej pracy". George Popov, właściciel Lucky Flights, dodał: "Program Travelportpoints jest kolejnym krokiem podjętym przez firmę Travelport prowadzącym do utrwalenia pozycji na rynku GDS. Z dość dużą pewnością można stwierdzić, iż doprowadzi on do zwiększenia zainteresowania kasjerów systemami Worldspan i Galileo i tym samym poprawi efektywność pracy. Widać, że ludzie pracujący w Travelport Poland podchodzą do sprawy jakości świadczonych usług bardzo poważnie i na pewno zaprocentuje to w przyszłości".
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami