TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 9 września rusza akcja promocyjna biura podróży TUI, której hasło przewodnie brzmi 'Zimowych podróży czas'. TUI zamierza dzięki kampani przyciągnąć klientów i zachęcić ich do skorzystania z nowych ofert i korzystnych rabatów.
reklama
Akcję reklamową przygotowała i przeprowadzi agencja marketing services Peppermint, z którą TUI Poland Sp. z o.o. współpracuje od dwóch lat. W ofercie "Zimowych podróży czas" klienci mają do wyboru trzy rodzaje wycieczek zagranicznych:
- czarterowe do bliskich krajów tj. do Maroka czy na Wyspy Kanaryjskie
- wyjazdy na narty (z własnym dojazdem)
- dalekie wyprawy do egzotycznych krajów tj. Chiny, Indie, Brazylia czy Afryka Południowa.
Oferta skierowana jest do obecnych i potencjalnych klientów TUI, do których agencja Pepermint zamierza dotrzeć głównie drogą mailową. Ponadto w biurach podróży dostępne będą materiały POS czyli plakaty, foldery, ulotki produktowe, flyery. Oczywiście z reklamą nowej oferty TUI będzie można się spotkać w prasie codziennej i wybranych czasopismach np. w Gazaecie Wyborczej, Twoim Stylu, Pani, Polityce oraz w internecie.
Promocja sezonu 'Zimowych podróży czas' z TUI potrwa do 3 marca 2007 r.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami