TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-04 - SkyEurope: jak odzyskać zwrot za niewykorzystany bilet?

Tani słowacki przewoźnik we wtorek, 1 września ogłosił bankructwo i w związku z tym na europejskich lotniskach pozostało setki zaskoczonych pasażerów. Teraz pasażerowie, który wcześniej kupili bilety muszą postarać się o odzyskanie pieniędzy.

reklama


I tak, w przypadku, gdy pasażer zapłacił za bilet kartą kredytową, to pieniądze będzie można odzyskać. Trzeba zwrócić się do banku wystawiającego kartę i poprosić o zwrot za niewykorzystaną usługę.

Jeśli opłata za lot była uiszczana u pośrednika (agenta turystycznego, biura podróży, itp.) to pasażerowie mogą zgłosić się właśnie do niego i tam negocjować warunki ewentualnego zwrotu.

Natomiast Ci turyści, którzy opłacili bilet np. gotówką mogą nigdy nie odzyskać swoich pieniędzy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com