TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tani słowacki przewoźnik we wtorek, 1 września ogłosił bankructwo i w związku z tym na europejskich lotniskach pozostało setki zaskoczonych pasażerów. Teraz pasażerowie, który wcześniej kupili bilety muszą postarać się o odzyskanie pieniędzy.
reklama
I tak, w przypadku, gdy pasażer zapłacił za bilet kartą kredytową, to pieniądze będzie można odzyskać. Trzeba zwrócić się do banku wystawiającego kartę i poprosić o zwrot za niewykorzystaną usługę.
Jeśli opłata za lot była uiszczana u pośrednika (agenta turystycznego, biura podróży, itp.) to pasażerowie mogą zgłosić się właśnie do niego i tam negocjować warunki ewentualnego zwrotu.
Natomiast Ci turyści, którzy opłacili bilet np. gotówką mogą nigdy nie odzyskać swoich pieniędzy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami