TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-28 - Trzecia edycja konkursu na Gdański Produkt Turystyczny

Gdańska Organizacja Turystyczna ogłasza Konkurs na Gdański Produkt Turystyczny 2010.

reklama


W tym roku została poszerzona grupa odbiorców. Oprócz organizatorów turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), swoje projekty mogą też zgłaszać firmy, tworzące konsorcjum turystyczne, w skład którego musi wchodzić operator produktu, posiadający uprawnienia organizatora turystyki.

Jest to konkurs mający na celu wykreowanie nowego, oryginalnego produktu, dzięki któremu poszerzy się oferta turystyczna miasta. Zaproponowany produkt turystyczny musi być realizowany na terenie Gdańska. Ideą konkursu jest wykreowanie i promocja produktu turystycznego, który będzie promował miasto - w jednej z pięciu kategorii:

I. Gdańsk & love
II. Aktywny weekend w Gdańsku
III. Coolturalnie w Gdańsku
IV. Alternatywne formy turystyki
V. Bursztynowy Gdańsk

Organizatorzy liczą na duże zainteresowanie konkursem i powstanie takiej oferty, która będzie promować Gdańsk jako miasto, w którym warto spędzać wolne chwile, nie tylko podczas tradycyjnego zwiedzania, ale też w alternatywny sposób.

W zeszłym roku główną nagrodę otrzymała firma Joytrip Travel & Event Agency za grę miejską "Władcy bursztynu". Na najbardziej kreatywnych autorów czekają nagrody - główna 20 000 zł. Zgłoszenia przyjmowanie będą do 27 grudnia 2010 r.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com