TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-10-07 - Kampania promocyjna Polski pod znakiem serca

Rusza kilkutygodniowa kampania promocyjna polskiej gospodarki w mediach zagranicznych zaplanowana przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Telewizyjne spoty reklamowe a także reklamę prasową zaprojektowała agencja reklamowa Banah Group.

reklama


Motywem przewodnim będzie bijące serce, jako metafora położenia Polski w środku Europy. Będzie to także nawiązanie do idei przewodniej promocji Polski "Creative tension".

Około 400 spotów zostanie wyemitowanych w BBC World, a 100 spotów znajdzie się na antenie CNN International. Kampania prasowa obejmie magazyny "Financial Times", "Wall Street Journal" oraz "Time Magazine".

Całkowity koszt kampanii to około 1,4 mln złotych. Koszt realizacji spotu telewizyjnego pokryje BBC World, która zaproponowała produkcję filmu w pakiecie z zakupem czasu antenowego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com