TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W najnowszych reklamach telewizyjnych dwie największe w Stanach Zjednoczonych tanie linie lotnicze śmieją się z siebie nawzajem.
reklama
Linie Southwest Airlines i AirTran Airways walczą o pasażerów. Linie Southwest stworzyły ostatnio spot reklamowy zatytułowany "Okrzyk bojowy". Widać w nim pracowników lotniska, którzy ustawiają się na pasie startowym, przed samolotem (którego logo jest wprawdzie rozmazane, ale przypomina symbol używany przez linie AirTran) i krzyczą, tak aby zwrócić uwagę siedzących w nim pasażerów. Kiedy pasażerowie patrzą na nich, ci podnoszą koszulki i odsłaniają wymalowane na brzuchach litery, układające się w napis "Bagaże za darmo". Reklama ta ma pokazać, że linie AirTran pobierają od pasażerów 15 dolarów za pierwszą sztukę bagażu i 25 za drugą, tymczasem Southwest nie pobiera opłat za bagaż wcale.
Na odpowiedź ze strony AirTran nie trzeba było długo czekać. Linie wyśmiały, prowadzoną w liniach Southwest, politykę "swobodnego siadania". Stworzyli oni spot nazwany przez linie "szczerze przekomicznym filmikiem", na którym pasażerowie przebrani za krowy czekają przy bramce na lotnisku na wchodzenie na pokład samolotu. Pracownik obsługujący bramkę, macha kowbojskim kapeluszem i krzyczy z silnym południowym akcentem: "Ihaa, zaraz wejdziecie na pokład tego tutaj samolotu, teraz już każdy dba o siebie!". Po czym pasażerów pokazuje się, kiedy są przeganiani niczym bydło, aby zajmowali miejsca.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami