TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Niestety nie widać końca kłopotów na londyńskim Heathrow. Już w miniony czwartek sytuacja się powoli stabilizowała, lecz podczas weekendu wszystko się znów skomplikowało.
reklama
Jedyny użytkownik terminalu nr 5 - linie British Airways, liczyły, iż w czasie weekendu upora się z zaległościami w sortowaniu bagażu i że od poniedziałku terminal rozpocznie normalną pracę.
Niestety nadzieje przewoźnika nie spełniły się. W sobotę rano wykryto awarię elektronicznego systemu, który sortuje bagaż przed załadowaniem do samolotu. W niedzielę operator lotniska British Airport Authority już usunął wykrytą usterkę. Awaria zmusiła British Airways do odwołania w sobotę 12 lotów w obie strony na trasach krajowych.
W niedzielę ze względu na opady śniegu odwołano 114 lotów, wiele lotów zostało opóźnionych.
19 tysięcy sztuk bagażu, nieodebranego lub pozostawionego przez pasażerów na lotnisku, zostało w ostatnich dniach przewiezionych transportem drogowym do Mediolanu. Tam bagaże zostaną przesortowane i wysłane właścicielom.
Media szeroko rozpisują się o ty, że terminal kompromituje cały Londyn. Nowy terminal na Heathrow, który kosztował 4,3 mld funtów został otwarty przez królową Elżbietę II i ma docelowo przewozić 30 mln pasażerów rocznie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami