TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Krakowskie hotele wiedzą, że w tym roku nie dojdzie do wzrostu ruchu turystycznego, dlatego liczą na zyski z turystyki biznesowej. Hotele starają się więc przyciągnąć do siebie przedsiębiorców. Prześcigają się w przygotowaniu specjalnych pakietów usług skierowanych dla tej grupy gości.
reklama
W 2008 r. Kraków odwiedziło o prawie 11% mniej turystów niż rok wcześniej - pokazują dane Instytutu Turystyki. W bieżącym roku nie należy się spodziewać poprawy, tym bardziej, że ludzie oszczędzają w dobie kryzysu.
- Ludzie przestali przyjeżdżać do Krakowa, bo nie mają pieniędzy, a Kraków jest drogi - powiedziała Anna Jędrocha, prezes Agencji Turystycznej Intercrac i Symposium Cracoviense na łamach Gazety Krakowskiej. Jędrocha dodała również, że zastój dotyczy wyłącznie turystyki indywidualnej i grupowej, zaś biznesowa ma się świetnie i nadal się rozwija.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami