TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-24 - Turystyka biznesowa nadzieją dla krakowskich hoteli?

Krakowskie hotele wiedzą, że w tym roku nie dojdzie do wzrostu ruchu turystycznego, dlatego liczą na zyski z turystyki biznesowej. Hotele starają się więc przyciągnąć do siebie przedsiębiorców. Prześcigają się w przygotowaniu specjalnych pakietów usług skierowanych dla tej grupy gości.

reklama


W 2008 r. Kraków odwiedziło o prawie 11% mniej turystów niż rok wcześniej - pokazują dane Instytutu Turystyki. W bieżącym roku nie należy się spodziewać poprawy, tym bardziej, że ludzie oszczędzają w dobie kryzysu.

- Ludzie przestali przyjeżdżać do Krakowa, bo nie mają pieniędzy, a Kraków jest drogi - powiedziała Anna Jędrocha, prezes Agencji Turystycznej Intercrac i Symposium Cracoviense na łamach Gazety Krakowskiej. Jędrocha dodała również, że zastój dotyczy wyłącznie turystyki indywidualnej i grupowej, zaś biznesowa ma się świetnie i nadal się rozwija.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com