TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-05-17 - Ruszyła nowa kampania reklamowa

"Odwiedź swoje marzenia" - pod takim właśnie hasłem rozpoczęła się kampania reklamowa, która ma zachęcić Polaków do spędzenia wakacji w Małopolsce. W Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu pojawiło się 350 billboardów, na których możemy zobaczyć fotomontaż Tatr z Sukiennicami.

reklama


"Billboardy mają promować Małopolskę i przyciągnąć w nasze strony więcej turystów" - mówi Jan Bereza, członek zarządu województwa. Kampania reklamowa ma kosztować 207 tys. zł, a finansować będzie ją właśnie województwo małopolskie. Reklamy zapraszające do Małopolski pojawią się także na portalu Onet.pl oraz w prasie lokalnej.

"To już druga tego typu kampania. Pierwszą, pod hasłem "Do Małopol-ski", przeprowadziliśmy przed ostatnim sezonem zimowym. Teraz chcemy utrwalić wizerunek Małopolski jako miejsca atrakcyjnego turystycznie. Nie tylko zimą, ale również latem" - mówi Janusz Sepioł, marszałek województwa



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com