TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Całkowite obroty Transhotel, globalnego dostawcy usług turystycznych, wzrosły w roku 2010 o ponad 10% w porównaniu do roku 2009. Szczególnie pozytywne okazały się wyniki sprzedaży na rynkach międzynarodowych, co równoważy zastój na rynku hiszpańskim, gdzie firma zmaga się z osłabieniem popytu.
reklama
Silnym wzrostem może pochwalić się region Ameryki, Azji i Pacyfiku, w skład którego wchodzą dwa nowe rynki: Indii i Chin. Wzrost sprzedaży w tamtej strefie wyniósł niemal 81%. Rynki w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wzrost wyniósł ponad 19%, nie licząc Hiszpanii, w której sprzedaż wzrosła o 3%. Ogólnie rzecz biorąc, strategia wyjścia na rynki międzynarodowe przyniosła pozytywne efekty, ponieważ poza Hiszpanią sprzedaż wzrosła o 28%.
Julio de la Cruz, CEO i Dyrektor Generalny Grupy Transhotel, wyraził swoje zadowolenie z tego, że po tak trudnym roku, firma zanotowała stały wzrost sprzedaży. "Patrząc na te dane, rozpoczynamy kolejny rok z dużym optymizmem. Będziemy mieć na celu wzmocnienia naszej pozycji na kluczowych rynkach, tak międzynarodowych, jak i hiszpańskim, chcemy ugruntować naszą pozycję jako czołowego dostawcy usług turystycznych dbając cały czas i wysoką jakoś świadczonych przez nas usług."
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami