TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Przewoźnik Wizz Air miał zamiar wprowadzić w życie nowy plan. Pasażerowie, którzy kupili bilet ale nie mogą lecieć, mieli płacić karę za niestawienie się na lot w wysokości 240 zł za jedną osobę.
reklama
Na portalu internetowym pasażer.com internauci nie ukrywali oburzenia: pisali że wprowadzenie opłaty jest naciąganiem klientów, zastanawiali się także w jaki sposób przewoźnik zamierza opłatę egzekwować. Nowym poczynaniom węgierskiego przewoźnika ze zdziwieniem przyglądał się również Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKIK). - Kwestia pobierania opłat za nieprzybycie na lot budzi poważne wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów - poinformował Konrad Gruner z Biura Prasowego UOKIK. Zamierzamy przyjrzeć się tej sprawie i niedługo będziemy mogli powiedzieć coś więcej - dodał.
Pozycja opłata za nieprzybycie na lot znikła już z cennika opłat dodatkowych węgierskich linii. Sprawy nie chciała komentować Natasa Kazmer, rzecznik prasowy Wizz Air, odsyłając do informacji dostępnych są na stronie internetowej przewoźnika. Jednakże na stronie żadnych informacji na temat nowej opłaty nie ma. Także w call center nikt nie potrafi wytłumaczyć co to za opłata i kiedy zostanie pobrana.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami