TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tajlandzki Urząd Promocji Turystyki - The Tourism Authority of Thailand (TAT)- rozpoczął kampanię reklamową w chińskiej telewizji CCTV. Intensywna kampania promocyjna to reakcja na spadek przyjazdów Chińczyków zanotowany w lutym w tajlandzkich portach lotniczych aż o 14 %.
reklama
Jak potwierdzają władze TAT, spadek jest prawdopodobnie związany z rozdmuchaną przez media epidemią ptasiej grypy. W styczniu, jeszcze przed epidemią tajlandzkie porty lotnicze zanotowały wzrost przyjazdów obywateli Chin o 12%. Reklamy oraz programy, mające się ukazać w chińskiej telewizji będą przedstawiać najpiękniejsze miejsca Tajlandii (głównie okolice Bangkoku oraz miast wzdłuż rzeki Mekong) i będą prowadzone przez znaną chińską modelkę Wang Jiayin. TAT wydał na kampanię reklamową około 1 milion $.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami