TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-10-01 - Rozwiązanie Amadeus do dystrybucji ubezpieczeń podróżnych

Etihad Airways, Hong Kong Airlines i Kenya Airways mogą zyskać dzięki wykorzystaniu rozwiązania Amadeus e-Retail do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych firmy Travel Guard Chartis klientom końcowym.

reklama


Firma Amadeus dostawca rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla globalnej branży turystycznej oraz Travel Guard Chartis, oferujących ubezpieczenia podróżne i usługi assistance, poinformowały o wybraniu ich produktów przez linie lotnicze Etihad Airways, Hong Kong Airlines oraz Kenya Airways. Oferta Amadeus i Travel Guard Chartis będzie dostępna w bezpośrednich kanałach rezerwacji tych przewoźników.

- Ubezpieczenia podróżne to niezwykle wartoÅ›ciowy element obsÅ‚ugi klientów i możliwość dodatkowych zysków ze sprzedaży wiÄ…zanej dla linii lotniczych. Oferowanie ubezpieczeÅ„ podróżnych przy zakupie biletów lotniczych stanowi korzyść nie tylko dla klientów, ale zapewnia też liniom lotniczym atrakcyjne źródÅ‚o dodatkowych dochodów - mówi Bob Gallagher, dyrektor marketingu w Travel Guard Worldwide. - JesteÅ›my zadowoleni ze współpracy z firmÄ… Amadeus oraz możliwoÅ›ci dostarczania produktów w peÅ‚ni zintegrowanych z mechanizmem Amadeus e-Retail i platformÄ… Altéa Call Center. Wspólnie możemy zaoferować proste i ekonomiczne, a jednoczeÅ›nie najlepsze w swojej klasie rozwiÄ…zania ubezpieczeniowe klientom linii lotniczych - dodaje.

Integracja programu ubezpieczeń podróżnych w ramach mechanizmu e-Retail (internetowego narzędzia do rezerwacji lotniczych firmy Amadeus) z procesami rezerwacyjnymi linii Etihad Airways, Hong Kong Airlines i Kenya Airways wymagała minimalnych inwestycji, a przyniosła natychmiastowe korzyści. Włączając ofertę ubezpieczeń podróżnych w swoje internetowe mechanizmy rezerwacji, linie lotnicze zapewniły klientom wygodę zakupów, a jednocześnie zyskały możliwość generowania dodatkowych dochodów ze sprzedaży usług nielotniczych na zamówienie. Ważny jest również fakt, że segment ubezpieczeniowy funkcjonuje w ramach Amadeus PNR (ang. Passenger Name Record), co umożliwia pełną integrację z systemami back-office.

- Według prezentacji IATA przedstawionej podczas niedawnej konferencji CAPA1, przychody niezwiązane ze sprzedażą biletów mają w 2010 roku wynieść 56 miliardów USD, czyli 12% całkowitych przychodów linii lotniczych - mówi Marcos Isaac, dyrektor Travel Services Business Group w firmie Amadeus. - Wybierając oferty firm Amadeus i Travel Guard Chartis, linie Etihad Airways, Hong Kong Airlines i Kenya Airways będą mogły skorzystać z nowych możliwości generowania dochodów oraz wesprzeć swoje strategie w zakresie sprzedaży usług dodatkowych - dodaje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com