TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-02-06 - Wizz Air chciał karać za niestawienie się na lot

Jeszcze niedawno tania linia lotnicza Wizz Air zamierzała wprowadzić karę dla pasażerów, którzy nie stawili się na lot.

reklama


Węgierski przewoźnik chciał, aby podróżny, który nie stawił się na lot poniósł opłatę w wysokości 240 zł. W ten sposób linia prześcignęła Ryanaira w pomysłach na wyciąganie pieniędzy od swoich pasażerów.

Na wiadomość o wprowadzeniu opłaty szybko zareagowali internauci, którzy wyrażali swoje opinie na portalu Pasazer.com.

Paweł Grzelak napisał: "Wizz Air przegiął, chcą naciągnąć pasażerów. UOKIK gdzie jesteś i czemu nie grzmisz?" Natomiast Krzysztof K. zastanawia się - Nowa opłata wydaje sie delikatnie powiedziawszy śmieszna. Ciekawe jak Wizz Air ma zamiar tą opłatę egzekwować?

Zdziwiony nowym pomysłem węgierskiego przewoźnika był też Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Konrad Gruner z Biura Prasowego UOKIK przyznał - Kwestia pobierania opłat za nieprzybycie na lot budzi poważne wątpliwości Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dodał - Zamierzamy przyjrzeć się tej sprawie i niedługo będziemy mogli powiedzieć coś więcej.

W poniedziałek, 4 lutego pozycja opłata za nieprzybycie na lot została usunięta z cennika opłat dodatkowych Wizz Air. Natasa Kazmer, rzecznik prasowy przewoźnika nie chciała komentować sprawy. Powiedziała tylko - Wszystkie informacje dostępne są na naszej stronie internetowej.

Jednak w ogólnych warunkach przewozu, które są dostępne na stronie internetowej przewoźnika nie ma żadnych informacji na temat nowej opłaty. W call center również nikt nie potrafi wyjaśnić co to za opłata i kiedy jest pobierana.



Źródło: pasazer.com

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com