TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Wiceprezes Lufthansy Karsten Benz przedstawiając ostatnie przejęcia firmy (Austrian Airlines, BMI i udziały w Brussels Airlines) mówi o tym, iż przewoźnik zajęty jest integracją ostatnio nabytych firm i na razie nie ma mowy o przejmowaniu kolejnych linii.
reklama
Według Lufthansy kryzys się już się skończył - przewoźnik widzi większe zapotrzebowanie na lotach w pierwszej klasie i klasie biznes. W długodystansowych lotach z klasy biznes korzysta nawet więcej pasażerów niż przed kryzysem.
Na razie plany Lufthansy wobec naszych pasażerów sprowadzają się do dostarczania Polaków do już istniejących hubów przewoźnika i rozszerzaniu siatki połączeń do tego służących. Nie jest także planowane otwarcie bazy dla samolotów Lufthansy w Polsce.
W 2009 roku Lufthansa przewiozła ponad 1 mln pasażerów z Polski, a w tym roku planowo będzie to 1,1-1,2 mln. Cóż - w sumie po co Lufthansa ma przejmować LOT płacąc skoro powoli może wejść na nasz rynek i przejąć jego pasażerów?
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami