TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-06-08 - Sukces "Poznania za pół ceny"

W trzeciej edycji akcji "Poznań za pół ceny" (5-6 czerwca) udział wzięło ponad 120 partnerów, którzy oferowali swoje usługi o 50% taniej. W wycieczkach zorganizowanych w ten weekend uczestniczyły tysiące turystów i poznaniaków.

reklama


Zniżki obowiązywały w hotelach, restauracjach, muzeach, centrach spa, zoo, palmiarni, ale i taniej można było zagrać w paintball, wypożyczyć quady czy zwiedzać Poznań rikszą. Największe oblężenie przeżyły poznańskie restauracje, w których trudno było o wolny stolik.

Dużym zainteresowaniem cieszył się też program turystyczny. W ramach akcji "Poznań za pół ceny" zorganizowano kilkanaście tras spacerowych, które odsłaniały najbardziej znane atrakcje turystyczne Poznania, takie jak Ostrów Tumski z katedrą czy Stary Rynek z Ratuszem. Nie zabrakło jednak także unikalnych propozycji. Z przewodnikiem można było zwiedzić komnaty Zamku Cesarskiego lub podziemia kościoła farnego. Rekordy frekwencji bił Fort VIIa, po raz pierwszy udostępniony turystom. W ciągu dwóch dni obejrzało go dwa tysiące osób.

Już w przyszłym tygodniu naukowcy z Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego przedstawią raport na temat akcji "Poznań za pól ceny". W którym znajdą się dane dotyczące skuteczności akcji, ilości sprzedanych noclegów, posiłków i biletów i ocenę akcji przez turystów, jednak wedle pobieżnej oceny akcja zakończy się odczuwalnie lepszym wynikiem niż ubiegłoroczna edycja.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com