TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-04-28 - Korsyka promuje dziedzictwo naturalne wyspy

Korsykańska Agencja Turystyki przygotowała kampanię reklamową, która będzie trwała do końca maja. Na kampanię przeznaczono milion euro do podziału na trzy lata.

reklama


Akcją będzie skierowana na dziedzictwo naturalne wyspy, o czym świadczy hasło kampanii "Naturalny rezerwat wakacyjny". Taki slogan jest rozpowszechniany za pośrednictwem prasy, billboardów oraz sieci Web.

Antoine Gorgi, przewodniczący Agencji Turystyki oznajmił, iż celem Korsyki jest stać się punktem odniesienia dla turystów nastawionych ekologicznie, którzy wybierają obszar śródziemnomorski.

W 2007 na francuską wyspę odwiedziło 2.5 mln odwiedzających, przy wzroście liczby turystów zagranicznych o 30.4% w stosunku rocznym.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com