TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Według szacunków Polskiego Jadła, przychód z działalności działu handlowego spółki w przyszłym roku wyniesie 33 mln zł. Marka przewiduje, że w 2010 r. uda się jej wynegocjować nowe warunki kontraktów z zagranicznymi partnerami.
reklama
W komunikacie spółki można przeczytać, że w 2010 r. przewiduje zawarcie nowych, wynegocjowanych kontraktów z odbiorcami eksportowymi dla towarów przewidzianych na rynek austriacki, czeski, słowacki oraz brytyjski.
Polskie Jadło podało informacje, że w ramach podpisanych już kontraktów na dostawę gotowych produktów rozszerza ich produkcję w ramach własnej wytwórni znajdującej się w Czechowicach Dziedzicach.
Spółka jest rozpoznawana na rynku nie tylko jako sieć restauracyjna, ale także jako producent tradycyjnej polskiej żywności. Z tego powodu podjęto decyzję o kontynuowaniu tego kierunku, utrzymując dotychczasowy asortyment oraz poszerzając go w ramach wyłącznie polskich tradycyjnych dań oraz produktów.
W I-III kw. 2009 roku spółka odnotowała narastająco 1,11 mln zł zysku netto wobec 6,36 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach: 12,70 mln zł wobec 19,33 mln zł.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami