TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-04-25 - Propozycja Galileo

Galileo International, jeden z wiodących na rynku systemów globalnej dystrybucji (GDS), będący częścią Travel Distribution Services Division (TDS) korporacji Cendant, wprowadza nowy, bezpłatny, internetowy serwis rezerwacji hotelowej Galileo HotelClub, w celu stworzenia nowych możliwości generowania przychodów pośrednikom w sprzedaży usług turystycznych. To nowe rozwiązanie kierowane do agentów będących użytkownikami systemu GDS Galileo, umożliwia dostęp do specjalnych, obniżonych stawek ponad 10 600 hoteli w 55 krajach.

reklama


Podczas, gdy liczne serwisy rezerwacji hotelowych on-line kierują swoje usługi bezpośrednio do klientów indywidualnych, Galileo HotelClub jest rozwiązaniem przeznaczonym specjalnie dla biur podróży. Wielu agentów niechętnie korzysta z możliwości rezerwowania hoteli swoim klientom przez serwisy internetowe, gdyż nie dają one możliwości kontroli poziomu naliczanej prowizji, jak również z powodu często zdarzających się opóźnień w jej rozliczaniu.

“Kierując naszą uwagę na te właśnie przeszkody pojawiające się w codziennej pracy agentów, wprowadzamy Galileo HotelClub. Wykorzystując naszą siłę nabywczą dla zwiększenia korzyści biur korzystających z naszego systemu, wynegocjowaliśmy specjalne, obniżone stawki hotelowe, zapewniając w wielu przypadkach ceny obniżone nawet do poziomu 40% stawek oficjalnych" - mówi Marcin Pilarski, General Manager Galileo Polska.

Główną cechą nowego serwisu będzie pozostawienie pełnej kontroli nad osiąganymi przychodami w gestii agenta, dzięki możliwości samodzielnego ustanawiania poziomu prowizji, jednocześnie gwarantując terminowe wypłaty za wszystkie założone przez niego rezerwacje hotelowe. Rozwiązanie to pozwoli naszym agentom uzyskiwać dodatkowe dochody z rezerwacji hotelowych, pozostając jednocześnie konkurencyjnym na rynku. Co więcej, wyeliminuje uciążliwości egzekwowania należności od każdego hotelu indywidualnie.

"W świecie nieustannej konkurencji w branży turystycznej, Galileo HotelClub daje unikalne możliwości. Żaden inny system nie pozwala na taką elastyczność ustalania poziomu prowizji przez agenta, zarówno ogólnie dla wszystkich, jak i indywidualnie dla każdej rezerwacji oddzielnie. Co jest równie ważne, pozwala na włączenie założonej przez Galileo HotelClub rezerwacji, do pozostałych segmentów podróży, przez co czyni zarządzanie rezerwacjami o wiele łatwiejszym".

Powstanie programu Galileo HotelClub jest konsekwencją zakupu przez Cendant australijskiej firmy Flairview Travel w kwietniu 2004, wraz z wchodzącym w jej skład www.hotelclub.com - serwisem internetowym dla klientów indywidualnych - obecnie udostępnionym również agencjom turystycznym na obszarze Europy pod nazwą Galileo HotelClub. Program obsługiwany jest przez firmę Flairview Travel, która gwarantuje i zarządza wypłatami prowizji agentom w imieniu hoteli.

Galileo HotelClub jest obecnie dostępny w 5 europejskich językach, rejestracja odbywa się na stronie: www.galileo.com/hotelclub



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com