TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od 3-4 lat istnieje w naszym kraju turystyka biznesowa jako produkt turystyczny.
reklama
Średniej wielkości konferencję można obecnie zorganizować w ok. 1200 obiektach w całej Polsce. Zbigniew Kowal, dyrektor Convention Bureau of Poland (powstało w ramach POT i zajmuje się promowaniem naszego kraju jako kierunku turystyki biznesowej) uważa, że w ostatnim czasie można mówić o zmianie myślenia na ten temat. Polska zaczyna być promowana jako kraj, gdzie można organizować międzynarodowe sympozja, kongresy i konferencje.
Polski produkt turystyczny można podzielić na trzy specjalności - uważa Z.Kowal. Jedną z nich jest organizacja małych i średnich konferencji. Imprezy do tysiąca osób stanowią ok. 80 proc. całego rynku. Na świecie konferencje do 800 uczestników stanowią 87 proc. rynku. Drugi segment to firmowe i korporacyjne imprezy organizowane w obiektach zabytkowych oraz w plenerze. Trzeci segment to "Polska szkoła imprez motywacyjnych". Z.Kowal uważa, że w przyszłości rosnąć będzie popyt na imprezy intergracyjne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami