TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-13 - CNN International promuje Warszawę

CNN International stworzył nowy internetowy magazyn turystyczny. Jego pierwsze wydanie poświęcone będzie Warszawie.

reklama


"Sights & Sounds" jest interaktywnym portalem podróżniczym, który został stworzony w celu promowania różnych miast jako celów turystycznych. Oprócz zdjęć w portalu znajdują się również materiały filmowe i interaktywne mapy.

Internetowa kampania promująca Warszawę rozpocznie się w listopadzie i będzie trwać sześć tygodni. Trafi ona do użytkowników z całej Europy. Banner promocyjny, który będzie przekierowywał na "Sights & Sounds" umieszczony zostanie na stronie internetowej CNN.com w zakładkach travel oraz business.

Nowy portal stworzony w formie magazynu będzie zawierał materiały filmowe, informacje z dziedziny kultury oraz sztuki, bieżącą prognozę pogody, a także wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia prezentowanego miasta. Zgodnie z nazwą na stronie będzie można również posłuchać charakterystycznych dla danej miejscowości dźwięków i lokalnej muzyki.

Katalog "Sights & Sounds" powstał z inicjatywy Tourism Advertising Solutions & Knowledge (TASK) Group, czyli konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę. Strona "Sights & Sounds" ukierunkowana jest na szybko rozwijające się gospodarki. Jest również uzupełnieniem odnoszących sukcesy telewizyjnych kampanii reklamowych CNN.

Nowy produkt może być rozpowszechniany za pomocą telefonów komórkowych, telewizji lub też w formie drukowanej, co pozwoli klientom dostosować ich możliwości promocyjne do potrzeb. Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy zaznacza - Wybraliśmy "Sights & Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie. Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości.

Natomiast Werner Schopff, starszy wiceprezes ds. sprzedaży reklam w CNN International przyznał - CNN łączy wiedzę dotyczącą rynku reklamy turystycznej z innowacyjnymi rozwiązaniami dostarczanymi przez nowe media. Dużo zainwestowaliśmy w nasze usługi i jesteśmy zachwyceni możliwością współpracy z Warszawą. Mam nadzieję, że dostarczymy potencjalnym turystom niezapomnianego doświadczenia audiowizualnego.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com