TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
HiszpaÅ„ska sieć Sol Meliá Hotels w pierwszym kwartale 2008 osiÄ…gnęła spadek zysku netto o 11.3%. NastÄ…piÅ‚ wzrost przychodów zafakturowanych o 1.9%, ale przy jednoczesnym wzroÅ›cie kosztów o 2.7%.
reklama
Słabe wyniki są spowodowane pozycją funta i dolara w stosunku do pozycji euro, przy zmniejszeniu się zysku na rynku amerykańskim i brytyjskim o 6.8 miliona dolarów.
Najlepsze wyniki zanotowano w Europie Wschodniej, gdzie grupa otworzyła niedawno biuro sprzedaży w Moskwie. Te rynki okazały się bardzo silne zimą, a przewidywania na lato są całkiem dobre - komentuje Sebastian Escarrer, prezes sieci.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami