TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polscy turyści są konserwatywni, bo wolą kupować wycieczki w tradycyjnych biurach podróży - pisze Dziennik.
reklama
Zdaniem gazety schemat postępowania Polaków przed wakacjami jest następujący: sprawdzić w internecie gdzie najlepiej pojechać, a potem pójść do stacjonarnego biura i kupić wycieczkę.
W Polsce tylko 23% klientów biur decyduje się na zakup urlopu przez internet - donosi "Forsal". Stanowi to 8-10% obrotów biur podróży.
Dziennik podał również jakie są powody tego, że polscy turyści wolą udać się do biura osobiście. Winne są temu same biura turystyczne. Nie są one obecne w internecie na wystarczającą skalę. Internautów frustruje również mała funkcjonalność stron, trudność w ich używaniu, oraz brak pełnej możliwości zakupu przez sieć. Klienci nie mogą również skontaktować się bezpośrednio z kimś z biura.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami