TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
CNN International uruchomił internetowy magazyn turystyczny, którego pierwsze wydanie poświęcone będzie Warszawie - poinformował w środę stołeczny urząd miasta.
reklama
"Sights and Sounds" jest to interaktywny portal podróżniczy, który został stworzony w celu promowania poszczególnych miast jako interesujących miejsc do zwiedzania.
Portal zawiera nie tylko zdjęcia, ale także materiały filmowe oraz interaktywne mapy, informacje z dziedziny kultury i sztuki, bieżącą prognozę pogody oraz wysokiej rozdzielczości mapy i zdjęcia aktualnie prezentowanego miasta.
Kampania promująca Warszawę rozpocznie się w listopadzie i będzie trwała 6 tygodni. Banner promocyjny, przekierowujący na portal "Sights and Sounds", zamieszczony zostanie między innymi na stronie internetowej cnn.com w zakładkach travel i business.
Innowacyjny katalog powstał dzięki pomysłowi Tourism Advertising Solutions and Knowledge (TASK) Group - konsultantów z zakresu strategii rozwoju kampanii promujących turystykę.
- Wybraliśmy "Sights and Sounds", aby dzięki CNN skorzystać z możliwości interaktywnego dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Wierzymy, że dzięki temu zagraniczni turyści i potencjalni inwestorzy dowiedzą się więcej o Warszawie - podkreśliła dyrektor Biura Promocji w urzędzie miasta Katarzyna Ratajczyk.
- Widzowie CNN są wprost idealnymi odbiorcami nowego projektu, gdyż miasto znane jest ze swojego potencjału inwestycyjnego. Mam nadzieję, że nasza stolica stanie się obowiązkowym przystankiem na drodze ludzi biznesu oraz wszystkich ciekawych świata i otwartych na nowe możliwości - dodaje Ratajczyk.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami