TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-01-25 - Marka hotelowa Pullman wchodzi na rynek Azji

Luksusowa marka Pullman stworzona przez Accor wchodzi oficjalnie na rynek rejonu Azja-Pacyfik.

reklama


Pierwszym obiektem w Azji pod ta marką jest Pullman Bangkok King Power. Marka ta jest skierowana głównie do turystów biznesowych i kongresowych. Michael Issemberg, dyrektor zarządzający Accor Azja-Pacyfik mówi, że w tym rejonie właśnie sektory corporate i meeting są tymi, które rozwijają się tam najprężniej.

W I kwartale 2008 Pullman otworzy w Chinach dwa kolejne obiekty: w Dongguan i Sany. Od 2009 roku sieć hoteli Pullman będzie działać w 23 krajach, a do 2015 obiektów będzie 300.





Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com