TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-05-09 - Hotele oszukują?

Niektóre hotele brytyjskie zostały publicznie potępione przez Brytyjskie Stowarzyszenie Agentów Turystycznych za celowe wprowadzanie w błąd potencjalnych klientów przeszukujących strony internetowe w poszukiwaniu obiektów noclegowych.

reklama


Przykładem takiego nieuczciwego postępowania jest, należąca do brytyjskiej firmy Bass sieć hoteli InterContinental. Firma oprócz oficjalnej strony swojej sieci hotelowej (www.intercontinental.com) posiada również inne strony, wyglądające z pozoru na strony agencji turystycznych.

Przeszukujący sieć klienci trafiający na strony takie jak na przykład www.discounthotelreservations.co.uk, www.accommodations.info, czy
www.hotel-deals.com, poszukując obiektów hotelowych natrafiają jedynie na hotele firmy InterContinental, co w egzotycznych miejscach może nie wydawać się klientowi dziwne…Strony oprócz mylącej nazwy, niemającej z pozoru nic wspólnego z nazwą firmy, mają też wygląd typowych stron agentów turystycznych, informacja o tym, że strona jest własnością firmy InterContinental jest umieszczona jedynie na pasku na dole strony.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com