TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Teraz wszyscy niezadowoleni z usług jakiegoś biura, przewoźnika, hotelu, czy innej firmy świadczącej mogą o tym głośno powiedzieć i przestrzec innych przed podobnymi przypadkami…
reklama
Twórcą serwisu komentuj.pl jest Sławomir Mazan, ekonomista z Katowic, który mówi, że pomysł na uruchomienie właśnie takiego serwisu podsunęło mu życie. Chcąc wyjechać na wakacje i przy okazji nie być oszukanym przez jakieś biuro musiał stracić sporo czasu na przeglądnięcie dziesiątek grup dyskusyjnych - teraz wszystko ma być na jednej stronie.
System niczym nie różni się od zwykłej strony WWW, z tym jednym wyjątkiem, że zainteresowani mogą pobrać sobie specjalną "wtyczkę" i zainstalować ją jako dodatkowy przycisk w przeglądarce internetowej. Po kliknięciu w niego, otworzą nam się interesujące nas komentarze. "Jeśli stronę firmy traktować jak witrynę sklepową, to system komentuj.pl jest jak wisząca przy wejściu książka skarg i wniosków, tyle że dostępna dla kilku milionów polskich internautów" - mówi Mazan.
Oczywiście serwis komentuj.pl nie ma być tylko "książką skarg". Można tam także chwalić firmy.
System ten funkcjonuje dopiero kilka tygodni, ale internauci już zaczęli dostrzegać jego plusy. Serwis przyciąga też samych zainteresowanych. "Na krytyczne wpisy zaczynają już reagować firmy, których to dotyczy" - mówi Sławomir Mazan.
Warto dodać, że serwis ten jest darmowy i dziennie odwiedza go już ok. 400 osób. "Firma, która dziś oszuka kilku klientów, musi się liczyć z tym, że jutro dzięki komentuj.pl przeczyta o tym kilka tysięcy internautów" - dodaje Mazan.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami