TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Poznań rozpoczął kampanie reklamową dla turystów. Przeznaczona jest głównie dla turystów jadących z południa Polski nad morze i ma zachęcić ich do zatrzymania się na chwilę w stolicy Wielkopolski.
reklama
Przy drogach umieszczone zostanie 150 bilbordów reklamowych, na których widnieć będą poznańskie koziołki bawiące się na plaży. Turyści, którzy skuszą się na zatrzymanie w Poznaniu mogą odwiedzić Stary Rynek, zwiedzić Stary Browar, wybrać się z dziećmi do Nowego Zoo.
Część pieniÄ™dzy na akcjÄ™ promocyjnÄ… pochodzi z wyróżnienia, jakie PoznaÅ„ otrzymaÅ‚ w ramach konkursu ZÅ‚ote Formaty. Jest to konkurs na najlepsze projekty promocyjne realizowane przez miasta. Janusz Malinowski, prezes firmy Ströer, organizator konkursu, nie kryje zadowolenia, że nagroda bÄ™dzie wÅ‚aÅ›ciwie spożytkowana na logiczny projekt.
W ramach projektu będą realizowane imprezy w nadmorskich miejscowościach: w Ustce, Darłowie, Mielnie, Kołobrzegu i Międzyzdrojach. Dla dzieci przygotowano wiele atrakcyjnych konkursów, m.in. przepychanie roweru Marycha po piasku, lepienie z piasku świętomarcińskiego rogala, czy wyścig koziołków. Wszystko pod czujnym okiem opiekunów, tak aby rodzice mieli chwile czasu na odpoczynek. Każde dziecko otrzyma kolorowankę z poznańskimi koziołkami, a dorośli zaś ulotki zachęcające do zatrzymania się w Poznaniu podczas drogi powrotnej z urlopu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami