TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Portal Easygo.pl, który sprzedaje oferty ponad 60 touroperatorów w 2007 roku zwiększył sprzedaż o 152% w porównaniu z rokiem 2006. Natomiast średnia wartość rezerwacji w Easygo.pl w pierwszym kwartale tego roku to 4141 zł, rok wcześniej było to 4017 zł. Analizując sprzedaż portalu, łatwo zauważyć również nowe tendencje na polskim rynku turystycznym - np. Polacy coraz częściej kupują letnie wakacje z dużym wyprzedzeniem, korzystając z ofert first minute.
reklama
Polscy turyści zaczęli dostrzegać korzyści wynikające z wczesnej rezerwacji. Portal rozpoczął sprzedaż ofert na lato już na początku listopada 2007. W grudniu i styczniu aż 40% wszystkich rezerwacji dotyczyło wakacji, w lutym i marcu ok. 30% - mówi dyrektor marketingu Tomasz Domżalski. Upusty sięgały wtedy 40% ceny katalogowej.
Zdaniem pracowników Easugo.pl, Polacy, którzy planują wyjazd w szczycie sezonu (lipiec i sierpień) powinni go jak najszybciej zarezerwować. Jeśli powtórzy się scenariusz z ubiegłego roku, na last minute nie ma co liczyć. A w dobrych hotelach w popularnych krajach miejsc może już nie być.
Są jeszcze do wyboru wyjazdy w tzw. szerokim sezonie. Miesiące maj czy październik mogą być równie atrakcyjne pod względem pogody i znacznie tańsze.
Easygo.pl oferuje m.in. tygodniowe pobyty all inclusive w hotelach 5-gwiazdkowych. Ma obecnie oferty ponad 60 touroperatorów, obecnie jest ich na stronie ok. miliona.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami