TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Stolica Warmii i Mazur już wkrótce będzie promować się pod hasłem "Olsztyn - przestrzeń radości". Miasto mają rozsławić takie imprezy jak - festiwale serów oraz latawców.
reklama
Olsztyn zapłacił 180 tysięcy złotych za dokument "Strategia promocji" miasta, za którego przygotowanie odpowiada krakowska firma Eskadra. Zgodnie z nową strategią miasta w Olsztynie będzie odbywać się kilka imprez, które będą miały za zadanie wypromować miasto w Polsce. Pierwszą imprezą będzie Festiwal Serów.
Pierwszy - festiwal serów - miałby promować miasto i Warmię jako tzw. "nabiałowe zagłębie". Tobolewski argumentował, że 80 procent receptur serów w Polsce powstało właśnie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, który wcześniej nazywał się Akademią Rolniczo-Techniczną.
Trwają również ponadto prace nad unowocześnieniem loga miasta. Jak powiedział Mrówczyńska, uznano, że stare logo zakorzeniło się już na stałe w świadomości mieszkańców oraz ma już swoją markę.
Logotyp, który stworzyła Ewa Gadomska, przedstawia m.in. zarys zamku olsztyńskiego, słońce oraz linie obrazujące las i jeziora, pochodzi z 1997 roku. Prawa majątkowe do loga autorka przekazała urzędowi miasta.
Gadomska poddała krytyce unowocześnione logo mówiąc, że nie akceptuje go i odcina się od prac nad nim. Pierwotnie mówiono o zmianie liternictwa pod znakiem graficznym, jednak prace wykroczyły poza te obietnice.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami