TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-20 - Organizacja festiwali sposobem na promocję Olsztyna?

Stolica Warmii i Mazur już wkrótce będzie promować się pod hasłem "Olsztyn - przestrzeń radości". Miasto mają rozsławić takie imprezy jak - festiwale serów oraz latawców.

reklama


Olsztyn zapłacił 180 tysięcy złotych za dokument "Strategia promocji" miasta, za którego przygotowanie odpowiada krakowska firma Eskadra. Zgodnie z nową strategią miasta w Olsztynie będzie odbywać się kilka imprez, które będą miały za zadanie wypromować miasto w Polsce. Pierwszą imprezą będzie Festiwal Serów.

Pierwszy - festiwal serów - miałby promować miasto i Warmię jako tzw. "nabiałowe zagłębie". Tobolewski argumentował, że 80 procent receptur serów w Polsce powstało właśnie na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, który wcześniej nazywał się Akademią Rolniczo-Techniczną.

Trwają również ponadto prace nad unowocześnieniem loga miasta. Jak powiedział Mrówczyńska, uznano, że stare logo zakorzeniło się już na stałe w świadomości mieszkańców oraz ma już swoją markę.

Logotyp, który stworzyła Ewa Gadomska, przedstawia m.in. zarys zamku olsztyńskiego, słońce oraz linie obrazujące las i jeziora, pochodzi z 1997 roku. Prawa majątkowe do loga autorka przekazała urzędowi miasta.

Gadomska poddała krytyce unowocześnione logo mówiąc, że nie akceptuje go i odcina się od prac nad nim. Pierwotnie mówiono o zmianie liternictwa pod znakiem graficznym, jednak prace wykroczyły poza te obietnice.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com