TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-02-11 - Coraz więcej agentów podaje klientom informacje o organizatorach imprez

Działające na rynku od ponad pół roku internetowe biuro podróży Fly.pl stawiając na nowoczesne rozwiązania wyznacza standardy polskiej e-turystyki. Od początku swojego istnienia Fly.pl, jako pierwszy portal w Polsce, podaje na swojej stronie internetowej nazwy organizatorów wycieczek. W jego ślady idzie konkurencja.

reklama


Przed pojawieniem się Fly.pl internetowe biura podróży unikały podawania nazw touroperatorów wycieczek na swoich stronach w obawie przez odpłynięciem klientów bezpośrednio do organizatorów podróży. Klienci oczekują jednak, że kupując wycieczkę otrzymają informację, kto jest jej organizatorem - mówi Wojciech Żołądkiweicz, Product Manager Fly.pl - mają prawo wiedzieć, czy jadą np. z Triadą, Itaką, TUI czy Orbisem. Pozwala im to podjąć w pełni świadomą decyzję, gdzie i z jakim organizatorem spędzą urlop.

W ślad za Fly.pl nazwy organizatorów wycieczek zaczęli ujawniać zmobilizowani konkurenci. Latem ubiegłego roku nazwy zaczął ujawniać portal easygo.pl, a od lutego tego roku nazwy te podaje także travelplanet.pl. Dla Fly.pl to sygnał, że stosowana przez nas od początku istnienia naszego portalu strategia podawania nazw organizatorów jest doceniania przez klienta - twierdzi Grzegorz Bosowski, Managing Director Fly.pl - coraz więcej konkurencyjnych portali decyduje się iść naszą drogą, na czym rynek i sami klienci mogą tylko skorzystać.

Z badań przeprowadzonych przez Gemius wynika, że w 2007 roku ponad 6 milionów internautów poszukiwało w internecie informacji na temat turystyki. Rośnie także popularność internetowych biur podróży i sprzedaż wycieczek przez Internet. W ubiegłym roku już 7% zakupów dokonywanych w sieci stanowiły zakupy wczasów.

Iwona Walczak Fly.pl



Źródło: Centrum Prasowe TUR-INFO.PL

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com