TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Futbolowa gorączka właśnie się rozpoczyna, a British Airways przygotowuje się do przewiezienia prawie 70.000 pasażerów do Południowej Afryki na zbliżające się Mistrzostwa Świata w piłce nożnej.
reklama
British Airways oferuje 19. lotów tygodniowo do Johannesburga, 7. do Cape Town jak również połączenia krajowe i regionalne realizowane przez partnera Comair.
British Airways jako oficjalna linia lotnicza oferty Anglii na organizację Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w 2018 roku, pomaga fanom piłki nożnej poczuć ducha Mistrzostw Świata. W czerwcu i lipcu, podczas lotów do i z Południowej Afryki na pokładach samolotów pasażerowie będą mogli usłyszeć specjalne komunikaty zachęcające ich do poparcia oferty Anglii na organizację mistrzostw świata w 2018 r. Niektóre loty obsługiwane będą też przez dedykowane samoloty, których dzioby pomalowane zostały we wzór czarno-białej piłki futbolowej.
Ahsley Cowen manager British Airways odpowiedzialna za region Azji, Pacyfiku i Afryki powiedziała: "Afryka Południowa jest jednym z najpopularniejszych obsługiwanych przez nas kierunków, szczególnie tego lata. Z ogromną przyjemnością zabierzemy w ciągu nadchodzących tygodni tak wielu klientów do "Tęczowego Kraju".
Na pokładach samolotów British Airways lecących do Afryki w czerwcu i lipcu pasażerowie mogą spodziewać się wyboru lokalnych południowoafrykańskich produktów. W menu pokładowym znajdą się między innymi ulubione przez Anglików kurczak tikka masala, łosoś marynowany w whisky z duszonymi krewetkami w stylu Grimbsy, polędwica wołowa, kremowo-truskawkowy deser Eaton Mess z kompotem truskawkowym oraz duży wybór południowoafrykańskich win.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami