TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-07 - Gdański Produkt Turystyczny - ostatnie dni konkursu

Pozostało już tylko 20 dni na składanie prac w Konkursie na Gdański Produkt Turystyczny.

reklama


W tym roku została poszerzona grupa odbiorców-oprócz Organizatorów Turystyki z całej Polski (biura podróży, tour operatorzy itp.), swoje projekty mogą też zgłaszać firmy, tworzące konsorcjum turystyczne, w skład którego musi wchodzić operator produktu, posiadający uprawnienia Organizatora Turystyki.

Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego produktu, dzięki któremu poszerzy się oferta turystyczna miasta. Zaproponowany produkt turystyczny musi być realizowany na terenie Gdańska. Ideą konkursu jest wykreowanie i promocja produktu turystycznego, który będzie promował miasto - w jednej z pięciu kategorii:
I.Gdańsk & love
II.Aktywny weekend w Gdańsku
III.Coolturalnie w Gdańsku
IV.Alternatywne formy turystyki
V.Bursztynowy Gdańsk

W zeszłym roku główną nagrodę otrzymała firma Teja Tur za za grę miejską "Śladami Solidarności". Organizatorzy mają nadzieję, że i w tym roku prace konkursowe będą równie ciekawe i poszerzą ofertę turystyczną Gdańska. Na najbardziej kreatywnych autorów czekają nagrody - główna 20 000 zł. Zgłoszenia przyjmowanie są do 27 grudnia 2010r.

Honorowy patronat nad Konkursem objął Prezydent Gdańska, Pan Paweł Adamowicz.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com