TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-04 - Moskwa: Promocja miasta na rynkach międzynarodowych przyniosła rezultaty

W ubiegłym tygodniu, na posiedzeniu Moskiewskiego Aktywu Pracowników Turystyki i Hotelarstwa oraz Rządowej Rady ds. Turystyki przedstawiciele branży turystycznej podsumowali efektywność działań promujących Moskwę za granicą.

reklama


W roku biegłym tylko drogą lotniczą przyleciało do Moskwy (wg danych Federalnych Służb Granicznych Rosyjskiej Federacji) 2448181osób, czyli o 10% więcej niż w roku 2002. Moskwa - jako destynacja wycieczek turystycznych promowana była na 17 międzynarodowych targach turystycznych i wystawach. Dla zagranicznych dziennikarzy branży turystycznej zorganizowano 20 specjalnych wycieczek. Prowadzono także kampanie informacyjno-promocyjne w różnorodnych mediach: wydrukowano i rozprowadzono ponad milion egzemplarzy promocyjnych materiałów papierowych, na kanale CNN wyświetlane były spoty reklamowe, pokazujące najpiękniejsze zakątki Moskwy, na innych kanałach puszczano filmy ukazujące najpiękniejsze miasta Rosji.

W 2003 roku zadbano także o komfort przebywania w stolicy cudzoziemców - na ulicach miasta pojawiło się 3000 świetlnych tablic informacyjnych, opisanych dodatkowo za pomocą łacińskiej transkrypcji, a także 5000 podświetlonych map fragmentów Moskwy, tłumaczonych na 4 języki.

Nieprzerwanie budowane są nowe hotele, i tworzone specjalne rekreacyjne strefy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com