TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Z powodu awarii samolotu, turyści koczowali na Okęciu 8 godzin. Mieli lecieć na Wyspy Kanaryjskie z biurem Itaka.
reklama
- O godz. 9 rano mieliśmy wylecieć na Wyspy Kanaryjskie. Dopiero po dwóch godzinach dowiedzieliśmy się, że lot nie odbył się z powodu usterki technicznej, ale nikt nie chciał powiedzieć nam nic więcej. Już dwa razy przekładali nam wylot i tak naprawdę nie wiemy, kiedy i czy w ogóle wylecimy - napisał na Alert24 jeden z pasażerów.
Itaka zdaniem turystów zachowała się "przyzwoicie". Zaoferowała pasażerom kanapki i ciepłe napoje.
Rzecznik prasowy Itaki, Piotr Henicz powiedział, że usterkę udało się zlokalizować i wadliwa część została naprawiona. Samolot wyleciał z Warszawy po godz. 17.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami