TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Burger King występuje z nietypowym pomysłem na własną promocję. Celem inicjatywy "Nowa Piątka" jest wprowadzenie do obiegu nowej monety pięciozłotowej, według wzoru zaprojektowanego przez sieć fastfoodów.
reklama
Inicjatywa "Nowa Piątka" to szansa na urozmaicenie pozornie nieznaczącego elementu rzeczywistości, jakim jest to, co nosimy w kieszeni. Zgodnie z filozofią marki "Have It Your Way", biorąc sprawy we własne ręce, a jednocześnie działając wspólnie, możemy zmieniać otaczający nas świat - stwierdziła Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce, a zarazem Przewodnicząca Inicjatywy "Nowa Piątka".
Swój podpis pod petycją o wprowadzenie do obiegu nowego wzoru monety pięciozłotowej można złożyć na stronie internetowej inicjatywy. Monety będzie można obejrzeć w restauracjach Burger King na terenie całego kraju od 1 marca.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami