TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-02-09 - Burger King promuje się za pomocą 5-złotówki

Burger King występuje z nietypowym pomysłem na własną promocję. Celem inicjatywy "Nowa Piątka" jest wprowadzenie do obiegu nowej monety pięciozłotowej, według wzoru zaprojektowanego przez sieć fastfoodów.

reklama


Inicjatywa "Nowa Piątka" to szansa na urozmaicenie pozornie nieznaczącego elementu rzeczywistości, jakim jest to, co nosimy w kieszeni. Zgodnie z filozofią marki "Have It Your Way", biorąc sprawy we własne ręce, a jednocześnie działając wspólnie, możemy zmieniać otaczający nas świat - stwierdziła Anna Robotycka, PR Manager marki Burger King w Polsce, a zarazem Przewodnicząca Inicjatywy "Nowa Piątka".

Swój podpis pod petycją o wprowadzenie do obiegu nowego wzoru monety pięciozłotowej można złożyć na stronie internetowej inicjatywy. Monety będzie można obejrzeć w restauracjach Burger King na terenie całego kraju od 1 marca.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com