TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Po czwartkowym artykule Gazety Wyborczej ("Polscy turyści koczują na lotniskach") w branży zawrzało. Zawrzało dlatego, iż informacje podane przez Gazetę były nie sprawdzone.
reklama
Poniżej wyjaśniamy szczegółowe niektóre fakty związane z obecną i dalszą działalnością Fischer Air Polska sp. z o.o. (obecnie EuroCzarter).
1. Fischer Air Polska nie zbankrutował.
- Zawiesiliśmy przewozy w połowie października, gdyż nie mieliśmy środków na leasing samolotów. Firma dalej istnieje, ma nowych, poważnych udziałowców, którymi są spółki giełdowe i oczekuje na dofinansowanie - tłumaczy Dyrektor Zarządzający Fischer Air Polska Adam Wychowaniec.
2. Żadni pasażerowie Fischer Air Polska nigdzie nie koczują.
Gazeta Wyborcza wprowadziła czytelników w błąd. Niemożliwe, by pasażerowie Fischer Air Polska gdziekolwiek koczowali, gdyż samoloty Fischer Air Polska od 2 tygodni w ogóle nie latają, a wszyscy klienci przewoźnika za wiedza partnerów i po uprzednim uprzedzeniu ich przeszli na samoloty innych firm.
3. Awas - firma leasingowa rzeczywiście odebrała Fischer Air Polska swoje samoloty.
Ale to nie koniec działalności przewoźnika. - Prowadzimy rozmowy z innymi firmami na temat leasingu nowych B757 i w planach mamy wznowienie działalności przewozowej pod koniec listopada lub na początku grudnia 2006 r. - zapewnia Adam Wychowaniec.
4. Partnerzy Fischer Air Polska nadal deklarują współpracę
- Nasi partnerzy nie odeszli od nas i zamierzają kontynuować współpracę po dofinansowaniu firmy i rozwiązaniu problemu braku samolotów - powiedział Dyrektor Zarządzający Fischer Air Polska.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami