TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-02-12 - Nie zapakują Pałacu Kultury i Nauki

Za trzy tygodnie rozpocznie się kampania reklamowa Warsaw Destination Alliance, mająca na celu promocję polskiej stolicy. Na internetowej stronie CNN 1 marca pojawi się reklama Festiwalu Beethovenowskiego. Będą tam także linki do warszawskich stron interenetowych.

reklama


W zamian przedstawiciele koncernu Time Warner mogą liczyć na miejsca noclegowe w hotelach należących do fundacji. Trwają rozmowy w sprawie podobnych umów z przedstawicielami BBC oraz CNBC.

W kwietniu po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie Europejski Szczyt Gospodarczy. Nie dojdzie natomiast do skutku happening, podczas którego planowano "opakowanie" warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki - tego projektu nie da się zrealizować ze względów technicznych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com