TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Kraków chce budować w świecie swoją markę. Podwawelski magistrat zorganizował niedawno spotkanie ludzi biznesu, przedstawicieli samorządu oraz świata nauki z Wallym Olinsem, specjalistą w dziedzinie kreowania wizerunku.
reklama
Uważa on, że Europejczycy z Zachodu nie wiedzą o Krakowie więcej, niż o Słowenii czy Słowacji, czyli prawie nic. Uważa on, że Wawel jest obiektem klasy światowej, ale może nie wystarczyć, by przyciągnąć do Krakowa turystów. Warto pomyśleć o "trójkącie Kraków-Praga-Budapeszt", bo stolica Małopolski jest klejnotem, ale jeszcze nieodkrytym. Jako przykład podał kraje nadbałtyckie, które zazwyczaj turyści zwiedzają łącznie, nie wybierając się tylko do np. Estonii.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami