TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Discovery zaprezentuje kampanię promocyjną województwa małopolskiego. Akcja "Smakowanie Małopolski" objęła krótkie programy, konkurs, pozaantenowy event oraz kampanię outdoorową.
reklama
Najbardziej zaskakującym punktem tej niestandardowej kampanii promocyjnej w kanałach Discovery jest seria krótkich programów, podczas których mieszkańcy regionu opowiadają o swoim życiu. Mało tego w kampanii zostały zaprezentowane takie atrakcje turystyczne Małopolski jak np. Tyniec, Dunajec, czy szlak architektury drewnianej. W ramach akcji zorganizowano również konkurs, którego finał będzie miał miejsce 29 i 30 sierpnia w Krakowie. Podczas tego eventu wystawcy oraz producenci przetworów z Małopolski poczęstują gości swoimi produktami, zaś z warzyw i owoców ułożona zostanie czterometrowy portret królowej Bony.
Relacja z eventu, który zostanie wyemitowany w Discovery Chanel oraz Discovery Word pojawi się w Discovery Historia. Zaproszenie na imprezę w Krakowie, przygotowane w formie spotu przez agencję Studio W., organizującej sam event, można obejrzeć na wszystkich tych kanałach. Mało tego, zostanie zaprezentowany film promujący Discovery Historia z serii "Miejsca", który powstał w Małopolsce. Działania outdoorowe obejmują po tysiąc billboardów oraz citylightów w największych miastach. Cała kampania zakończy się pod koniec września.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami