TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-08-17 - TUI Poland - aktualne wyniki

Biuro podróży TUI Poland do 15 sierpnia sprzedało 76% pojemności oferty na sezon Lato 2010. Odnotowano także 27% wzrost liczby klientów - podał touroperator.

reklama


Aktualne obroty spółki na sezon letni są aż o 20% wyższe w stosunku do ubiegłorocznych. Najlepszymi miesiącami, w których wzrost rezerwacji był najbardziej widoczny były: styczeń, luty, czerwiec oraz lipiec.

Sprzedaż TUI Travel PLC w ubiegłym roku finansowym (październik 2009 - czerwiec 2010) wyniosła 8,349 miliardów funtów. Z usług TUI Travel PLC korzysta ponad 30 milionów klientów.

Dokąd jeżdżą Polacy?
Niezmiennie największą popularnością cieszy się rejon basenu Morza Śródziemnego, szczególnie Turcja (rejon Antalyi czy Izmiru) oraz Egipt (Hurghada i Sharm-El-Sheik). W dalszej kolejności klienci wybierają wyspy greckie (m.in. Kretę, Kos czy Rodos), Wyspy Kanaryjskie (Teneryfę i Gran Canarię) oraz Maroko, Majorkę czy Maderę.

Zdecydowanie najbardziej popularnym produktem turystycznym są wycieczki stacjonarne bazujące na lotach czarterowych i wypoczynku
w hotelu w kurorcie. Polscy klienci cenią sobie przede wszystkim komfort wypoczynku, dostęp do aquaparków czy plaż. Wycieczki objazdowe stanowią zaledwie kilka procent rynku, a wybiera je grupa bardziej wymagających klientów, ukierunkowana na poznawanie atrakcji historycznych czy kulturowych danego regionu.

Wśród zamożniejszych klientów dużą popularnością cieszą się egzotyczne kierunki jak np. Dominikana czy Meksyk. Ponadto rosnącym zainteresowaniem cieszy się oferta TUI Premium, czyli najwyższej klasy hotele 5 i 6 gwiazdkowe, oferujące m.in. bogate zaplecze fitness i/lub SPA oraz szereg świadczeń dodatkowych gwarantowanych przez TUI.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com