TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2003-11-20 - Musimy stworzyć markę

Polska stanęła przed koniecznością zbudowania swej marki, która pomoże jej zademonstrować swą tożsamość. Gdy staniemy się członkiem UE środek ciężkości w Europie przesunie się na wschód. Skutkiem tego będzie zajęcie przez nasz kraj kluczowej pozycji w Europie.

reklama


Obecnie większość obywateli Unii Europejskiej nie odróżnia krajów przystępujących do wspólnoty. Ważne jest więc wyeksponowanie naszych atrakcji turystycznych, dokonań artystycznych, przedsięwzięć handlowych. Jeśli będziemy promowali nasz kraj, Polska ma szansę stać się "drugą Hiszpanią". Jeżeli jednak nie podejmiemy tego wyzwania, nasze państwo może nie nadążyć za szybko zmieniającą się rzeczywistością.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com