TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na polski rynek gastronomiczny wchodzi sieć herbaciarni T-bar. Pierwsza herbaciarnia w Polsce zostanie otwarta jeszcze w tym roku w Warszawie.
reklama
Właścicielem t-baru będzie spółka Gourmet Foods, importer i dystrybutor marki Dilmah. - Jeśli koncept spodoba się klientom, przystąpimy do uruchomienia kolejnych lokali. W przyszłości chcielibyśmy zbudować sieć herbaciarni w kraju - tłumaczy Paweł Dudziak, koordynator komunikacji w Gourmet Foods.
Jeżeli koncepcja się powiedzie to sieć t-bar będzie pierwszą siecią barów herbacianych, podobnych do polskich kawiarni - twierdzą eksperci branży. Będzie w nich można napić się herbaty, coś zjeść i poczytać. Obecnie w Polsce działają jedynie niezależne pijalnie herbaty albo sieci, takie jak Czas na herbatę, które specjalizują się przede wszystkim w sprzedaży herbaty na wynos.
T-bary firmy Gourmet Foods mają być alternatywą dla bardzo już popularnych w Polsce coffee barów, których rynek ocenia się na 1,5 mld zł.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami