TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-12-03 - Promowanie Polski po szwedzku

Prawie milion Euro przeznaczono na promocję w Skandynawii, a przede wszystkim w Szwecji.

reklama


Władze Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej planują wydać folder w języku szwedzkim, który będzie promować Karkonosze w Skandynawii.

Głównym środkiem promocji ma być folder wydany w języku szwedzkim. Poza nim, władze regionu zamierzają także dać duże ogłoszenie do wysokonakładowego, bezpłatnego dziennika szwedzkiego,w którym mają zostać opisane atuty Dolnegośląska.

Polska dla Szwedów jest krajem stosunkowo tanim, więc warto wykorzystać ten fakt i skłonić ich do większej liczby przyjazdów.

Atrkacją dla Szwedów może być fakt, że odcinki populranej w Szwecji telenoweli kręcone są na zamku w Grodźcu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com