TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Dwaj najbardziej liczący się gracze na niemieckim rynku turystycznym, koncerny TUI oraz Thomas Cook planują wejście na rynek usług hotelarskich z nowymi markami.
reklama
TUI ma zamiar otworzyć obiekty pod marką Sensimar, natomiast Thomas Cook pod marką Sentido. Hotele, funkcjonujące pod tymi markami będą działać na zasadzie franczyzy, o porównywalnym standardzie oraz kategoryzacji obiektów.
Pierwszy obiekt Sentido prowadzi działalność już od grudnia. To hotel Sentido Oriental Dream Resort położony w egipskim Marsa Alam nad Morzem Czerwonym. Zgodnie z planem w sezonie letnim 2009 roku pod tą marką będzie istniało już kilkanaście obiektów i dwa pływające hotele.
Grupa docelowa obiektu to turyści zagraniczni w przedziale wieku 30-50 lat, aktywni, którzy dbają o zdrowie. Dlatego też w hotelach będą funkcjonować specjalne strefy wellness.
Hotele Sensimar będą zaś walczyły o klientów lepiej sytuowanych, nieco starszych. Docelowa grupa klientów hoteli to turyści w wieku 40-65 lat, pochodzenia zarówno niemieckiego jak i z krajów niemieckojęzycznych i ościennych np. Polski.
TUI przewiduje się w najbliższym sezonie turystycznym otwarcie 3 obiektów (dwóch w Grecji oraz jednego w Turcji). Zgodnie z założeniami do 2012 roku będzie więcej ponad 15 obiektów tej marki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami