TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-26 - Wydłużone wczasy w Egipcie z powodu awarii samolotu i pogody

Pechowi turyści, którzy wybrali tygodniowe wakacje w Egipcie zapewne nie spodziewali się, że zostaną niefortunnie wydłużone ich wczasy. Na początku na Okęciu czekali 17 godzin wylot, na końcu zaś pojawił się problem z powrotem do kraju - alarmuje TVN24.

reklama


Przyczyną opóźnionego wylotu z warszawskiego lotniska była awaria samolotu. Natomiast za trudności związane z powrotem, wg Piotra Henicza, rzecznika prasowego biura Itaka, organizatora wyjazdu spowodowane są przez trudne warunki atmosferyczne. Najpierw pogoda uniemożliwiła lądowanie samolotowi lecącemu z Egiptu w Poznaniu, zatem pilot zdecydował się na lądowanie w Warszawie. Następnie - z powodu tego, że Okęcie w godzinach nocnych nie pracuje - podał Henicz, samolot nie mógł już zawrócić po czekających w Egipcie turystów.

Z informacji podanych przez turystów wynika, iż biuro nie zatroszczyło się odpowiednio o samopoczucie oczekujących na samolot. Nie poinformowano ich dokładnie kiedy wrócą do Polski, a do hotelu z lotniska trafili późną nocą. - Co chwila podawano nam inną godzinę wylotu samolotu. Również forma przekazywania informacji była niewłaściwa. Nie przyszedł do nas nikt z Itaki. Wieszano jedynie odręcznie napisaną kartkę z godziną odlotu - oświadczył poruszony turysta.

Rzecznik Itaki podał do wiadomości, że wszelkie kłopoty związane z transportem turystów, są niezależne od organizatora wyjazdu. - Przy wylocie do Egiptu mieliśmy awarię samolotu, teraz problemem jest pogoda - oznajmił Henicz.



Źródło: TVN24

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com